onsdag 1. april 2009

Sol!

I dag går turen endelig til Plantasjen! Det er strålende sol på Østlandet! Får forhåpentligvis ordna litt ute i dag også. Så får vi se hvordan det blir etterhvert...:)

Lobelia er en utrolig søt plante, som jeg gjerne bruker til å fylle opp noen av pottene når jeg planter blomster. Men visste du at den også er giftig? Det visste ikke jeg før jeg slo den opp på nettet.. Så hvis barnet ditt plutselig får vondt i magen, kvalme og/eller diarè, kan det faktisk være fra den...











Her er Lobelia i en litt annen betydning:



























Foto: Lobelia


Hvis du vil se mer, trykk her!:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails