mandag 20. april 2009

GRESK TOUCH!

I mange år har familien vår vært på den greske øya Naxos. Et fantastisk deilig sted! Grekerne er veldig flinke til å hekle og sy, og mang en gang har jeg blitt fristet til å kjøpe både gardiner og duker når vi har vært der.

Gardinene de lager, er ofte heldekkende foran vinduene, og der er jo ikke jeg helt... Så jeg har delt en gardin i to, og hengt de opp i entrè- vinduene våre. Da har jeg ihverfall en gardin som ikke alle andre har!:)

Foto: Ninas Interiør

Ha en fin mandag! Klem

7 kommentarer:

  1. Hei,Nina. Nydelig håndarbeide.Gardinene ble kjempefine.Hyggelig å ha noe som ikke "alle" har.

    SvarSlett
  2. Så nydelig det var!

    Jeg har selv kjøpt noen duker i Hellas, og de er også veldige vakre:)Grekerne kan det der:)

    Ha en flott uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Hei, så fine de gardinene er :-) Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Den gardinen var rålekker,de kan slikt i Hellas ja:) Mamma kjøpte mye duker og slikt før..ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Nydelig gardin!
    Artig å ha noe ingen andre har :)
    Liker å kjøpe slikt selv når jeg er ute å reiser :)

    Ha en fin uke :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  6. For noen lekkre gardiner, kunne tenkt meg slike :)
    Å du for en nydelig hage du har, blir spennende å følge med fremover:)
    Ønsker eg en flott uke,klem:)

    SvarSlett
  7. Så skjønne gardiner....Ser for meg de sortkledde damene i skaut sittende utenfor de hvitkalkede husene sine med hekletøyet sitt....

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails