onsdag 1. april 2009

Vårsjau

I dag har det blitt gjort mye! Var først på Plantasjen og kjøpte litt Stemorsblomster og sånn.. Dårlig kvalitet, for å si det pent!! Men de vokser seg jo til.. Planta ut dem, rydda i noen bedd, satt ut stoler og bord, vaska spisestuevinduene. Ja.., er vel egentlig ganske fornøyd med meg selv!!:)

Før:











Etter:








































Foto: Ninas Interiør

De 2 steinkrukkene som står i forkant, er vel ikke verdens peneste, kanskje, men veldig moro å ha! Farfaren til mannen min lagde de for mange, mange år siden, så de er en slags kuriositet:)


Ha en fin kveld! Klem

1 kommentar:

  1. Hei!!
    Tusen takk for koselig hilsen:)
    Her hos deg er det vår ser jeg.
    Ser vi har samme smak,samler på gamle potter og kar å plante i.
    Kjempefint på altanen din, her hadde jeg følt meg hjemme altså:)
    De steinkrukkene er råstilig,jeg har støpt slike selv og har tenkt å lage flere...ingen som har maken:))
    Likte gulfargen på huset ditt, vårt hus var okergult i 10 år,og da var det godt å male det lyst,så får vi se hvor lenge det varer.

    Jeg har et program som min eldste sønn innstalerte som heter Fhoto Scape,veldig enkelt og gøy å lage bilder:))
    Ønsker deg en nydelig dag,klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails