søndag 5. april 2009

Höganes

Helt fra jeg var rundt 20 år, har jeg likt de brune krukkene fra svenske Höganes. Så da sier det seg selv at det har blitt en del med åra!.. Men de siste åra har det jo liksom vært den helt lyse stilen som gjelder: Hvitt, hvitt og atter hvitt! Men selv om jeg synes det er fantastisk fint, kan man jo ikke bare bytte ut alt. Så jeg blander i vei; brunt, hvitt, og andre farger som jeg liker. Og det blir jo ganske koselig , det òg! Det viktigste er jo faktisk at man innreder for seg selv, og får den stilen man liker. Jammen godt ikke alle har lik stil og samme smak. Tenk så kjedelig det hadde blitt å titte på hverandres blogger da!:)

Ha en fin palmesøndag! Klem





























Foto: Ninas Interiør

5 kommentarer:

  1. hei på deg, jeg har også en slik som jeg er kjempeglad i , har fått den av farmor da jeg hadde pusset opp kjøkkenet mitt, hun synes den passet så godt, har den til basilikum på kjøkkenbenken.
    ha en flott påske

    SvarSlett
  2. Næmmen så lekkert da:))
    Kjekt at du fikk til bildene dine...ja dette var nydelig altså:))

    Ønsker deg en nydelig påske,klem:)

    SvarSlett
  3. Hei, takk for hyggelig hilsen. Herlige påskebilder hos deg. påskeklem Siv

    SvarSlett
  4. Hyggelig å komme på besøk til deg...........gir inspirasjon;-))

    Ha en fin påskedag....

    SvarSlett
  5. Tusen takk for tilbakemelding hvor stuegardiene var kjøpt ! De var bare sååå lekre :)Har lyst på maken...
    Ja, har endel blogger ( mange rare les: sære, interesser ), men hovedbloggen (der jeg har linket deg inn) er http://mawyou418.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails