onsdag 8. april 2009

Ha det på badet...

Jeg leste et innsendingsbrev til et interiørblad, hvor en leser spurte om alle som viste frem hjemmene sine i interiørblader alltid hadde det så ryddig? Hvorpå redaktøren svarte, at man vil jo gjerne vise fram hjemmet sitt til gjester når det er rydda og vaska, eller når andre skal se på det, som f.eks. i et interiørblad, da.

Må jo innrømme at jeg ikke er så veldig glad i å gjøre rent (Spør mamma, som stadig river seg i håret når hun stikker innom..) Men i går tok jeg meg sammen, og vaska badet, så da kan dere få ta en liten titt:;)



Klem








































Foto: Ninas Interiør


6 kommentarer:

  1. såå koselig bad du har:) og rent og fint!! hiihi
    GOD PÅSKE TIL DEG! HILSNING LILLAN

    SvarSlett
  2. Så nydelig bad,rent og ryddig:)))
    Ønsker deg ei fin påske:))

    SvarSlett
  3. Idag er det min tur... Får vel la fotoapparatet være og vaske litt istede ;O)
    Vil ønske deg en riktig god påske!

    Klem Susanne

    SvarSlett
  4. hehe...jeg kjenner meg igjen angående det med moren din, sånn er min mor også! :) Men ikke jeg, jeg vasker når jeg har lyst...ikke mer å si om den saken! :)

    Flott bad dere har, veldig gjennomført med mørke detaljer...Ønsker deg ei riktig god påske :)

    SvarSlett
  5. Takk for komentaren du la igjen hos meg, min første..:) jippi! da måtte jeg jo inn å se litt på bloggen din og da:) God påske!!

    SvarSlett
  6. så fint bad.... vi tenker å legge panel på vårt bad også. Hva la dere bak panelet??? Har dere panel også i vårsonene?

    Masse klemmer fra Gry...

    God sommer

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails