fredag 1. mai 2009

God helg!

Puh! Som ukene flyr! Før man vet ordet av det, er det fredag. Og attpåtil 1. Mai! Burde vel egentlig gått i tog i dag, men jeg har jobba nattevakt i natt, så det ble litt for tøft. Jeg jobber jo i helse-sektoren, og i Halden kommune har de funnet ut at det ikke er nok å jobbe hver 3. helg... Vi skal få lov til å jobbe 4 helger til i året!.. Og det kan du tro mange er glade for!...... Så jeg håper det er mange som har gått i tog og protestert mot det i dag!!

Ellers blir det nok en bursdags-feiring her hos oss i helga, så det blir bare en liten titt fra stua vår i dag, med ny duk! Som egentlig ble litt for lang... Men pytt,pytt! Ingen som merker det, håper jeg!:)


Ha en fin 1. Mai! Klem

9 kommentarer:

  1. Koselig stue du har. Jeg likte spesielt grønnfargen på sofa.

    Ha en fin 1.mai

    SvarSlett
  2. Her var det koselig. Likte hjertet ditt <3 Har et i rødt til jul.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. så koseligeilder du viser:) elsker hjerter og det hjertet du hadde var nydelig:) ønsker deg en nydelig kveld:)

    SvarSlett
  4. Kjempekoslig stue! tAKK FOR TITTEN...

    SvarSlett
  5. Heisann.
    Fine bilder av kjempefin stue.
    Hjertet var bare lekkert!

    Ha en flott helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar - gleder meg til å se inspirerende hagebilder hos deg!
    Hilde

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder i flott collage.. Første gang jeg besøker bloggen din, og her var det mye fint å se på.. Nå skal jeg titte litt meg før jeg kryper i loppekassa! Ønsker deg en god natt(vakt)..

    Hilsen Frk T: )

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!!
    For en koselig stue du har, der hadde jeg likt meg:))
    Lekkert hjerte!
    Ønsker deg en koselig lørdagskveld,klem:))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails