lørdag 30. mai 2009

Fantastisk blomstringstid!

Jeg er en av de heldige som får lov å jobbe natta i hele pinsa.... Men da jeg sto opp i dag, nytta det jo ikke å være sur for det; det var bare å få på seg bikini'n, og ut på veranda'n. Men der var det jo så varmt at jeg holdt på å kveile, så da måtte jeg finne på noe annet. Så jeg tok en runde i hagen og luket løvetann, men det var vel egentlig ikke så veldig moro det, heller...

Så til slutt kom fotoapparatet fram.

Det er jo så fantastisk med alle fargene i hagen nå, så jeg koste meg med å lage noen montasjer med blomster på!:)

Ha en fortsatt fin pinse!! Klem

Foto: Ninas Interiør

4 kommentarer:

  1. Åååh, så vakre blomster!

    Her har vi også tilbragt dagen mest ute, både to og firbeinte :)

    Det er slike dager en har altfor lite av, og som en bør ta vare på mens en har dem...

    Ha en fin pinsehelg, selv om du jobber om natta..
    Synes det er tøfft ! Hadde ikke greid det.

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Fine bilder - ha en fin pinse.

    SvarSlett
  3. Kikket innom her og måtte legge igjen en liten hilsen!

    Så flotte bilder :)

    God pinse til tross for nattejobbing. Godt du kan nyte dagene litt allikevel.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails