lørdag 9. mai 2009

God helg fra hagen!

Jeg synes det er veldig koselig med hage! Bare synd at det er så mye jobb med den...

Jeg har noen få roser, bla. New Dawn og Ingrid Bergman. Begge de to er utrolig flotte, og nå begynner de å komme. New Dawn, som står mot den gule veggen, blir utrolig stor i år, så jeg gleder meg skikkelig til den kommer med sine sarte, lyse roser. Lavendelen min som jeg har planta i samme beddet, kommer også i år. I fjor var den bare liten og sped, men den har allerede blitt skikkelig kraftig.

Ingrid Bergmann-rosa kommer med store, dyp-røde roser. I fjor blomstra den helt ut i oktober, så det håper jeg den gjør i år også. Den står under veranda`n, ved siden av Jasmin-buskene våre. De lukter utrolig godt når de blomstrer, derfor syntes jeg de passa så godt å ha rett under der vi sitter!

Her blomstrer jordbærene. Er spent på om det blir mye bær i år...Håper det!



Foto: Ninas Interiør

God helg! Klem

5 kommentarer:

  1. Så fine, spirende bilder! Også jordbær da, så deilig.

    SvarSlett
  2. mmmmmm DETTE er en vidunderlig årstid !!! Fine vårbilder du har! Her høljer regnet ned, men jeg har en plan om å driste meg på ikea for å kjøpe tyll gardiner til uteplassen... I morgen er det meldt sol...
    HIlde

    SvarSlett
  3. Lekkre bilder!!
    Og jo jordbær blir det veit du:))
    Vi holder på å regne vekk, så tulipanene får jeg ikke sitte ute og nyte som jeg tenkte;(
    Men satser på at det blir bedre vær etter hvert.
    Ønsker deg en nydelig helg,klem:)

    SvarSlett
  4. Du verden ! Blomstrer jordbærene allerede ?? Det var tidlig:) Det er så spennende årstid, og så moro å følge med på alt som skjer SÅ fort !!
    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  5. Jeg blir alltid imponert over folk som er flink med hage! Det vil jeg også bli når jeg blir stor ja....!!

    Hihi.
    Hilsen L-jo

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails