fredag 8. mai 2009

Lysthus

Hvem drømmer vel ikke om et lysthus i hagen? Tenk så deilig på lange, litt kjølige kvelder, å sitte der med masse levende lys, sommerblomster og en god bok. Det er sommer det!! Og da kan man jo starte ute-sesongen mye tidliger, og drøye den til langt utover høsten. Sukk... Det er lov å drømme!...

Her er noen koselige lysthus, som jeg godt kunne tenke meg!:)

Klem





Hvis du vil se flere lysthus, kan du blant annet gå inn her:

http://www.sommerbutikken.no/lysthus-permanent.htm

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13446333&reference=3/134/463/33_1339879515.jpg


http://www.lusthus.fi/

Foto: Fra nettsidene vist ovenfor

8 kommentarer:

  1. Hei, et lysthus hadde ikke vært dumt nei! Ønsker deg en kjempe fin helg :-)

    SvarSlett
  2. Ja det hadde vært koselig. Men da måtte jeg nok hatt litt større hage...

    Ha en fin kveld!
    Hilsen L-jo ;O)

    SvarSlett
  3. Absolutt en drøm, men det blir nok desverre med drømmen...
    Hilde

    SvarSlett
  4. Du er litt der du og ja. Mye fine koselige lysthus. Jeg kunne tenke meg et i litt shabby stil. Ha ne fin helg.

    SvarSlett
  5. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Ja, lysthus er også på min ønskeliste. I mens koser jeg meg med en smart paviljong jeg kjøpte for kun 1790,- hos COOP OBS! God helg fra Siv

    SvarSlett
  6. Så mange flotte lysthus, det står høyt på ønskelisten min også... foreløpig blir det nok med drømmen:))
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Ser du drømmer om lysthus!

    Jeg driver å lager lysthus og hus generelt.
    Jeg skreddersyr lysthus til et hvert ønske hvis du vil ha noe som "naboen" ikke har!

    Ta kontakt på snikkererik@gmail.com for å å tilsendt referansebilder!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails