tirsdag 26. mai 2009

A house with a view...

Jeg har alltid ønsket meg et hus ved vannet. Kan tenke meg at jeg ikke er alene om det!?..
Men hvis jeg går ut på terassen i 2. etage, kan jeg faktisk se et lite glimt av vann. Vannet er en innsjø som heter Femsjøen, og der har jeg tilbrakt alle mine barndoms somre, på ei lita hytte øverst i sjøen. Broder'n og jeg hadde hver vår lille båt som vi freste rundt i, og kosa oss glugg ihjel hele sommeren igjennom. Nå er dessverre hytta solgt...Snufs! Men jeg kommer alltid til å huske på disse somrene ved sjøen med glede!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Kjempefint i hagen din! Blei reint misunneleg på all steinen og trappene dine :-) Artig med det tomattipset. Har nettopp planta om mine stiklingar, som eigentleg har hatt dårlege kår.

    Ha ei fin veke :-)

    SvarSlett
  2. Mmmmmmmmm hus ved sjøen og sjø, eller utswikt til vann henger høyt her...vi bor i atriumshus, og ser absolutt ingenting... men drømme er det jo lov til...hi hi
    Hilde

    SvarSlett
  3. Jeg elsker sjøen, og utsikten!

    SvarSlett
  4. Ja jeg savner også sjøen....Er jo oppvokst på øya før Hvaler..også bor jeg her på Romerike..Ja,ja godt jeg har familie som jeg kan besøke innimellom....hi-hi..Ser du bor i Halden..da er du jo heldig,både sentralt til grensehandel og sjøen:O)Go`kveld til deg fra Maliva

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails