onsdag 6. januar 2010

Ut med jula?...

Jeg må innrømme at jeg synes det er like vemodig hvert år å pakke vekk julepynten, Så jeg inngår som regel et lite kompromiss med meg selv; alt "julestasjet" skal vekk, men noen tekstiler, som puter og duker med litt rødt, i får fortsatt ligge en stund til.

Nå skal jeg på bytur. Skal nemlig handle bursdagsgave til meg selv fra mann og barn: Skistøvler!:) Er ikke før i morgen, da, men nå er det på'an igjen med nattevakter, etter 9 dager fri, så da er det ikke like lett å ta en handletur.. Jeg er veldig glad i å gå på ski, men de støvlene jeg har, får jeg store gnagesår av, og det skal jeg nå prøve å få en slutt på!:)

Ønsker dere en fin dag, med et bilde fra kjøkken-bordet!:)

                                     Klem 

8 kommentarer:

  1. Du kan med fordel ha de røde tekstilene dine fremme en stund til!Bruker masse rødt selv,store deler av året,fordi det er så flott kombinert med det lyse hvite!Gratulerer med morgendagen,og god vakt på de kommende nettene!jeg har et par nattevakter til helgen.
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Jeg syns også det er vemodig.... men vi kommer fort over det da. Man har jo så mye annet fint å bruke! Hihi

    Ha en fortreffelig dag!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Selv om jeg liker å ha det lyst rundt meg syntes jeg det bør være noen fargeinnslag her og der ellers blir det fort veldig sterilt.
    Nydelig kjøkkenbord, så behold fargene du...:-)

    SvarSlett
  4. Var jo ikkje SÅ jul da ;-) Synest det var kjempekos eg.
    Har sjølv min rødrutete 'kjøkkenhåndkle-duk' på kjøkkenbordet, den er jo så søt ;-)

    SvarSlett
  5. Det er greit å ha litt rundt i tekstiler o.l. Det har jeg også - hvertfall på kjøkkenet. Gratulerer med dagen i morgen og god skitur.
    Britt Eva

    SvarSlett
  6. Nydelig, Nina! Jeg har også beholdt en del tekstiler i rødt og hvitt - synes det er lunt og koselig.
    Og takk for tips ang. tekstbredde. Har sjekket denne hjemmesiden tidligere, men er litt redd for å begynne å rote med html og greier og greier...
    Men den som intet våger intet vinner. Så vi får se.
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Takk for koselig hilsen hos meg;)
    Så masse fine bilder du viser frem.
    Hos meg er julen pakket bort for i år.Det ble ganske nakent,og nå er alle juleblomstene begynt å visne...
    Så tror jeg skal freshe opp med nye blomster,så blir det så bra så;)

    Ønsker deg en fin kveld og riktige skisko er viktig;)lykke til..

    Klem C

    SvarSlett
  8. Koselig bilde:)
    No skal jula ut her også:)
    Koselig at du vil bli med på min Give Away:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails