onsdag 6. januar 2010

Jippi, jeg fikk det til!!...

Endelig klarte jeg å forandre på headeren min, med tekst og greier! Fikk overtalt eldstemann på 13 år til å vise meg hvordan man får på tekst på bilder, med hjelp av Picasa-programmet, og vips; ny Header!! moro! Så nå håper jeg dere synes den er fin, da!:)

Jeg skulle jo ut å kjøpe skistøvler i dag, men tror du ikke bilen var helt død, da!! Er det mulig?! Så da ble det støvtørking og fjerning av jula i gangen istedet, og det får dere se nå. Ikke så spennende, kanskje, men dog:)

Nå har jeg fjerna alle julekorta fra "krona" mi, og erstatta de med andre kort isteden. Tenkte å supplere med flere bilder av familien etterhvert:)

 Foto: Ninas Interiør


Det eneste jeg ønsker meg nå, er at de bloggene som jeg følger, kommer med bilde fra siste innlegg... Så hvis noen vet hvordan det gjøres, så skal jeg ikke mase mer! Ha,ha..:)

Ha en fortsatt fin kveld!!

Klem  

18 kommentarer:

  1. Headeren din ble knallfin. Jeg fikset min også en kveld men ikke spør hvordan jeg fikk det til for det har jeg faktisk ikke peiling på selv. Plutselig var den bare like bred som resten av siden og da var det jo greit da. he he
    Ønsker deg en fin fin kveld. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Flott header.
    Ang bilder av blogger du følger
    Logg deg på , gå til Utformin, så til din blogg liste, her kan du velge hvordan det skal se ut.. Bare huk av for Ikon, Tittel på siste innlegg, miniatyrbilde,dato etc..
    Husk å lagre så får du bla opp bilder. Håper du skjønte noe av dette
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. kjæmpe flott header:)fine bilder ellers også.
    klem:-)

    SvarSlett
  4. Kjempe-flott header, Nina!! Se det, snart er du hel-proff;) Stå på!!

    Ha en fortsatt fin uke!!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Flott header! :-)
    Så bra at du fikk litt hjelp.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem C.

    SvarSlett
  6. Headeren er super ! Godt nytt år til deg, forresten !
    Skal snart ta ned julepynten jeg og, men den skal få stå til over helga, da jeg får besøk, drøyer nesten så lenge jeg kan :D

    Ha en fin etteruke !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  7. Helproff header!
    Ønsker deg en fin uke i kulda...
    Klem Marit :o)

    SvarSlett
  8. Hei.. headeren ble kjempefin - flink du. Gangen så koselig ut. Snart er all jul borte her og. Ha ei fin uke
    Britt Eva

    SvarSlett
  9. Knallfint ble det!
    Så er jo bilde kjempefint også da...:-)

    SvarSlett
  10. Flott header!! Jeg bruker også picasa. Det er et ganske lett program når man først er kommet inn i det. Hvilket program bruker du ellers? Til å lage disse runde bildene? Vet man kan få kjøpt et tilleggsprogram til picasa, tror kanskje jeg jeg må få meg det.
    Klem J.

    SvarSlett
  11. Kjempefin header med vårstemning!

    SvarSlett
  12. Heisann Nina.
    Grattis med lekker header!!
    Skjønner godt at du er stolt:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  13. Hei! Kjempefin header! Utrolig greit med de unge som kan vise oss litt datakunnskaper innimellom... :-) Kjempekoselig blogg du har! Jeg hiver meg med på følgerlasset! Når det gjelder bilder som er stokk døde, kjenner jeg til det problemet.

    Ønsker deg en god helg
    Klemmer fra Kari

    SvarSlett
  14. hei.
    først tusen takk for hilsen,
    koselig du har ordnet på bloggen din,å herlige bilder fra ditt hjem,
    ja biler å folk blir ekstra stive i kulda,
    ikke bestandig lett å starte,
    kommer gjerne igjen ,
    stor varm klem til deg,
    fra sylvia

    SvarSlett
  15. Flott header! :)

    Og flotte bilder!

    SvarSlett
  16. Så lekker header du har fått!
    Ja, vi er bra heldige som har tenåringer som kan hjelpe oss med dette datastyret:)
    Ser du har fått til STORE bilder, noe jeg har prøvd på i lang tid, men får det vel til en vakker dag:)
    Ønsker deg en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  17. Heia Nina!
    Flott header du har fått deg!
    Hvordan kommer du deg inn på redigeringsprogrammet picaso???
    La meg til som følger av den flotte bloggen din jeg!!
    Jeg har trekkning inne på bloggen min,velkommen er du!
    Klæm Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails