mandag 11. januar 2010

Vårlig stemning...

Først og fremst vil jeg takke for alle koselige kommentarer ang. headeren min! Kjempehyggelig at så mange likte den!!:)

Som dere ser av bildet her, så er jula rydda vekk her, òg. Og med en tulipanbukett på bordet, som jeg fikk av mamma til bursdagen min, ble det nesten en vårlig stemning i stua.



Selv om jeg er fryktelig glad i rosa, får jeg holde meg til den fargen på blomster en stund til. Og når det blir litt mer vår, kan puter, pledd og duker komme fram.



Her er en liten montasje; veldig moro å lage sånne, altså!:)


Foto: Ninas Interiør



Ha en fin mandag, alle sammen!!   Klem 

9 kommentarer:

  1. Hei, så koselige bilder :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig vårstemmning det var hos deg.
    Det er deilig at det har blitt litt mildere og at det går mot vår.
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  3. Hei

    Kjempekoselige bilder du har. Kan jeg spørre hvordan du lager slike flotte fotomontasjer.
    Titt gjerne innom min blogg som er heeelt i startfasen

    Hilsen Anita
    Superfersk blogger

    SvarSlett
  4. Flotte bilder!Lyse og fine!Helt enig i at rosa er flott,blir nok mer av det her også,litt lengre ut på våren!
    Ha en fin kveld!
    Janne

    SvarSlett
  5. Ja her var det skikkelig lys vårstemning. Blir varm av å se på - her som det fortsatt er ganske kald. Får liksom ikke gjort noe i dag tror jeg. Ha en kos mandag. Britt Eva

    SvarSlett
  6. Så skjønt med tulipaner... Finn Schøll sier de holder lenge om man er flink til å klippe de av - dvs i stilken hi hi hi - jeg må kjøpe meg noen og prøve ut! Skulle ønske jeg kunne lage slike montasjer for det er bare lekkert! Det blir veldig deilig og luftig når all ekstra pynt er borte, men man trenger noe ekstra.
    KLem Hilde

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det på stua!
    Tusen takk for oppskriften på hvordan jeg lager store bilder:) Eldstesønnen må nok til pers igjen, når jeg får tilbake maskina mi en vakker dag:)
    Ønsker deg en fin uke,klem Kanne

    SvarSlett
  8. Hei og takk for kommentar i bloggen min. Nydelige bilder du har lagt ut i bloggen din. Lengter etter vår og sommer. Bruker litt rosa detaljer jeg her hos meg nå etter at jula er rydda bort. Nydelig blomsterkrukke.
    Klem fra Ragnhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails