mandag 4. januar 2010

Ny frisk...

I dag har jeg bestilt meg 2 bøker gjennom Hobbyklubben. Det er så mange kreative bloggere rundt omkring, som lager så utrolig mye fint, så nå vil jeg prøve, og! ( Så får vi se hvordan det går, da..:)) Har nemlig bursdag ganske snart, så dette blir en fin bursdagsgave til meg selv!:)

Jeg har sett bilder med forskjellige teknikker, og bruk av servietter, fotografier og glansbilder er noe av det Vigdis Mo Johansen viser i boka si: Lag bilder på lerret.



På nyttårsaften var jeg hos en venninne som hadde denne boka her: Julegleder, av Miriam Morken og Tone Stenkløv.  Den ble jeg skikkelig inspirert av, så håpet mitt er jo da at jeg skal få satt igang ganske snart med neste års juleproduksjon av både det ene og det andre...  Er ihvertfall mye fint her!!


Foto: Hobbyklubben

Ha en fin kveld videre!! Klem  

1 kommentar:

  1. Hei Nina og godt nytt år. Bloggen din var litt rar i dag - litt lang liksom. Ha en fin uke
    Britt Eva

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails