tirsdag 12. januar 2010

Pakke i posten...

"Oi, så spennende!", var det første jeg tenket da jeg så pakka som kom i posten i dag. Rett før jul vant jeg på en Giveaway som Lillan hadde, med den kjempekoselige bloggen Lillans Interiør Hverdags Blogg.

Og her er hva jeg vant:)


Kjempekoselig!! Har titta på de skilta dine lenge, og synes de er kjempefine! Nå skal jeg kose meg med gløgg-te i kveld, og spise Tante Poses drops.

Tusen takk, Lillan!:)


Foto: Ninas Interiør

Ha en koselig kveld! For det skal jeg ha!:)
Klem  

9 kommentarer:

  1. Spennende med pakke i posten. Du får kose deg. Jeg må rydde i dag for i morgen får jeg innrykk - Perfect Home party. Har ikke hatt party på årevis så det blir spennende.
    Ha en fin kveld.
    Britt Eva

    SvarSlett
  2. Åh heldige du..jammen mye lekkert:)
    Give away hos meg også...

    Klemmer

    SvarSlett
  3. ååå så heldig da var,ja kos deg masse i kveld
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Jeg gratulerer, du var heldig!Hærlig med overraskelser i posten!

    SvarSlett
  5. Åååå så heldig du er Nina,
    -grattis!
    Og bloggen din (med NY header) er bare nydelig:-)
    Skal også "ta" headeren, må bare få gjort det!!
    Jeg fikk god hjelp av Jorid til å "pusse opp" bloggen, hun er bare FLINK(jeg er ikke så veldig stødig på det der...)!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Så heldig du er da!!!Flott premie å få!Skiltet var kjempefint!Ha en super kveld!
    Janne

    SvarSlett
  7. Så fin gave du vant, Nina!! Heldiggris;)

    Jeg er litt usikker på om jeg kommer i kveld .... Daniel har blitt syk:( Må se det an litt utover dagen;)

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  8. Alltid gøy med pakker. Gratulerer!!Koselig blogg du har, kommer nok innom her igjen.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  9. heisann:)

    håper du likte det, selv om det var en smule "julete" :O)

    ordnet istand gavene i desember men pga mye å ordne så lå de på vent.. men håper du koset deg litt med dropsene da:)

    stor klem fra Lillan

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails