torsdag 14. januar 2010

Skistøvler og full tank...

Nå har jeg vært hele Halden rundt for å finne meg skistøvler, men det er ikke å oppdrive noe sted. Enten må jeg kjøpe meg helt ny skipakke, eller bytte bindinger, for å få sko som passer til. Er det mulig?! Så dro jeg til Sverige, til Nordby shoppingsenter, og der fikk jeg kjempefine skistøvler for halv pris av det jeg måtte ha betalt her hjemme. ( Hvis de hadde hatt noen, da..) Merkelige greier! Kanskje de ikke går på ski i Sverige?.. Var ihvertfall bare nordmenn der og handla skiutstyr..... Så da passa jeg på å fylle opp bensintanken i tillegg, og det tilsammmen ble jo til og med billigere enn det bare støvlene hadde kosta her hjemme.  Så da var jeg selvfølgelig kjempefornøyd!!:)

Så her er vidundra:)




Når jeg først var på Nordby, gikk jeg innom den store Panduro-butikken som de har fått der. Og der var det mye fint! Har sett så mange bloggere som lager så fine kort og bilder, og vært skikkelig misunnelig på de, så jeg tenkte at det må jeg gjøre noe med!:) Kan jo prøve å herme litt, ihvertfall, så kanskje jeg får det til selv etterhvert.. Bildet viser noe av det jeg kjøpte, og noe som jeg hadde fra før:)


Problemet er jo bare å få satt seg ned og få gjort dette her. Nå har jeg to dager fri mellom nattevakter, og da er det alltid så mye annet som må gjøres. Vaske klær og stryke, tror strykehaugen nærmer seg 2 meter snart... Gjøre rent, hente ved, helst trene litt... You name it!


Til slutt et par bilder fra gangen, hvor jeg har hengt opp det koselige skiltet som jeg fikk av Lillan:)

En lite "prøvekort" med den nye stempelputa. Veldig moro å få det til å se litt gammelt og slitt ut!


Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en fortsatt fin dag i vinterværet!!  Klem 

2 kommentarer:

  1. Så fine skisko :-) Vi må også kjøpe oss nye for vi finner dem ikke igjen etter flyttinga, tror vi har kastet dem. Kanskje vi drar en tur til Sverige på lørdag og ser. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Ja, utrolig hva de har på Nordby - nesten skummelt for en som meg å dra dit. Nå er det vel salg også kanskje?
    Gratulerer med flotte støver mm!
    Klem Marit :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails