tirsdag 26. januar 2010

En award!!...

I forrige uke fikk jeg en award fra Lynetmor sin blogg. Så moro! Tusen takk! Den satte jeg veldig pris på! Denne awarden krever at jeg forteller 7 ting om meg selv, og det er egentlig litt av en utfordring for meg, kjenner jeg. Men jeg skal prøve:)



1. Jeg har akkurat fylt 38 år, og føler meg ikke så gammel, ennå!

2. Jeg er glad i å bake! Synes det er langt mer kjedelig å lage middag, men må man, så må man!:)

3. Jeg er veldig glad i å gå tur, er så deilig å få "rensa" opp litt i topplokket innimellom! Kan til nød ta
    meg en joggetur også, men det sitter litt lenger inne...

4. Veldig glad i å pynte opp med blomster og levende lys, og gjøre det koselig rundt meg!

5. Prøver å leve litt sunt! Særlig nå på nyåret... Er vel ingen som kjenner seg igjen der?... Dytter på hele
    familien grønnsaker og dipp, og fruktsalater med vaniljekesam. Men de liker det, da, 
    så jeg fortsetter så lenge de spiser det!

6. Jeg er hjelpepleier, og jobber nattevakter på et sykehjem. Veldig koselig yrke som gir meg mye,
    men jeg blir jo litt trøtt og sliten av det innimellom også da, må jeg innrømme... Men sånn er det vel i
    alle yrker?!?

7. Jeg ELSKER sjokolade! Ikke nò mer å si om den saken!:)

Så skal jeg få lov å gi denne awarden videre til noen interiørblogger som jeg liker, og det er ikke lett å bare plukke ut noen, for det er jo så mange fine blogger rundt omkring!! Men de jeg har valgt, er:

La Ville de Mille, som stadig har koselige kommentarer hos meg, og en koselig blogg!:)
Jannes Hobbykrok, som er utrolig kreativ, og gir meg masse inspirasjon!:)
Anetteshus.com, som jeg har kjent siden ho var lita jente, sunget masse sammen med, og er i interiørklubb   sammen med. Og så har ho jo en veldig fin blogg, da!!:)
Prinsesse Elin, som har en kjempekoselig blogg!:) 
Alle Tiders, som har en veldig koselig blogg, og en utrolig fin butikk som det alltid er koselig å titte innom!:)
Marits pust i bakken, som jeg akkurat har blitt kjent med her i denne bloggeverdenen, og som bor i et kjempekoselig hus!:)


Det var alt fra meg for i dag. På grunn av 2 syke barn med omgangssyken, har blogginga mi etter fjellturen latt vente på seg, men jeg er snart igang igjen!  Hadde det forresten kjempekoselig på jentetur på fjellet i helga! Fantastisk deilig å komme bort å bare spise, skravle og gjøre akkurat det man har lyst til!!:)


Vi snakkes!!  Klem  

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med award!! Vel fortjent:)

    Hyggelig å lese litt facts om deg:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. ja takk Nina det vil jeg gjerne! Jeg skal fint klare å svare på disse spørsmålene bare jeg får bittelitt tid. Jeg føler meg beæret over at du tenkte på meg når du skulle velge hvem du ville gi til. Tusen hjertelig takk. Det varmer:)

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk,og gratulerer masse med din award!!!
    Håper omgangsyken er på vei bort fra dere(og at den ikke kommer hit!!!)
    Klemmer,Janne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe-fin award, Nina!! Skal ta utfordringen når jeg får tid;)

    Vi sees!!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Hei, gøy å lese om deg :-) God bedring til ungene :-)

    SvarSlett
  6. Hei Nina, gartulerer med awarden og artig lesning! Lever sundt januar vi også, smoothie med vaniljekesam er jo KNALLgodt!!! Viktig jobb du gjør, eldre må få en verdig avslutning på livet, enig! Klem, MArianne

    SvarSlett
  7. Gratulerer, så velfortjent!
    Og tusen takk for at du deler den med meg,
    det er såå snilt!:-)
    Legger den ut i neste innlegg, men skriver ikke om meg selv(skrev forrige gang-og syns ikke jeg er SÅ interessant, he he!):-)
    Håper det er greit?
    Ha en fin dag ,klem Hege.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails