onsdag 20. januar 2010

Det klør litt i fingrene for tiden:)...

Noen ganger kommer skapertrangen over meg, og da må jeg finne på noe å lage. Men det bør være noe som er enkelt og raskt å lage, ellers mister jeg fort tålmodigheten.. Så hva kan vel være enklere enn å dekorere noen fyrsikkesker?


Det var veldig moro med de fyrstikkeskene, altså! Og når jeg først var i gang, ble det flere kort etterhvert,  også:)






Til slutt hva jeg har gjort nå i kveld; nemlig bakt pizzasnurrer.:) Tenkte å bake opp litt å ha i fryseren til sultne unger som kommer hjem fra skolen. De har en tendens til å snike i skuffer og skap etter kaker og godteri, og det får de jo ikke lov til! Så tenkte jeg at noen grove pizzasnurrer kunne være tingen for dem istedet. De var veldig populære, for de har allerede spist opp et brett nå i kveld:)


Til fredag drar jeg på jentetur på fjellet, så det blir nok stille fra meg noen dager. (Må jo prøve skistøvlene mine!) Kjenner jeg gleder meg skikkelig!! Vi trenger å gjøre noe annet innimellom, vi mødre og yrkesaktive kvinner, ikke sant jenter?!?

Jeg ønsker  dere alle en fortsatt fin uke!!:)

Klem  

12 kommentarer:

  1. Hei NIna og takk for ordene på min blogg:o)

    Så fine de ble de fyrstikkeskene, her har jeg fortsatt liggende de med nostalgiske julemotiver på, kanskje på tide og lage noen nye... Masse flotte ideer jeg fikk nå da, tusen takk:o))

    Ha en fin kveld (natt)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så flotte ting du har laget! Kjenner til den skapertrangen som klør i fingrene av og til, men det bør som du sier være noe som man blir ferdig med en gang. Og bare jeg får kjøkkenet tilbake på plass skal jeg jammen lage pizzasnurrer jeg og! Det så farlig godt ut...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Hei
    Den følelsen kjenner jeg godt igjen. Jeg opplever det til stadighet. Av å til blir jeg liksom helt matt for jeg har lyst å lage alt men vet ikke hva jeg skal begynne med. Her er det Tilda på bestilling som gjelder men i dag skal jeg begynne å så til sommerløå. HURRA. Og så fant jeg ut i natt at jeg skulle male en av trekassene mine turkis! ( av alle ting) Så i dag blir det å ta frem malerkosten å male et par strøk på en hvit kasse og om skape den til en turkis bladkasse!
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort og esker du har laget!Kjempesøte motiv på de!Skulle gjerne hatt en sånn snurr til frokost nå....
    Janne

    SvarSlett
  5. Hei, Nina! Så flink du er da!! Kjempe-søte kort og fyrstikkesker!

    Kos dere i helgen!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Hei Nina:)
    Nydelige ting du har laget:)Så flink du er:)
    Kos deg i helga:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei Nina - så fine fyrstikkesker og kort du har laget. Pizzasnurer bruker vi å bake også - kjekt for ungene som du sier. Ha en fin jentetur.
    Britt Eva

    SvarSlett
  8. Syns du er himla effektiv jeg Nina - både med å lage søte kort, dekorer nydelige fyrstikk-esker OG baker til ungene:-)!
    Tusen takk for sympatien igår, var skikkelig frustrert...
    Synes det er en del "tull" med blogspot , men...
    NÅ er det iorden igjen ihvertfall:-D
    Ha en kjempefin tur på fjellet-koos deg(for meg også.., skal tapetsere..!),klem Hege.

    SvarSlett
  9. Heisann Nina.
    Så flink du har vært! Nydelige kort og fyrstikk-esker:)
    Pizzasnurrer er en favoritt her i huset også:)

    Ha en fortsatt fin helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Du verden så flink du har vært! Og s¨fine ting du har laget!
    Håper du har en fin tur!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Hei Nina:)

    De kortene var kjempe fine....

    Gry

    SvarSlett
  12. Åh, så lekre kort og fyrstikkesker! Elsker sånne vintagebilder og kort med vintage preg! :) *klem*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails