søndag 29. november 2009

Jul i spisestua...

Jeg  lovte å vise litt "julepynta" bilder i dag. Tiden bare flyr når man holder på å ordner og styrer, og plutselig er kvelden der. Her er ihvertfall noen bilder fra spisestua vår:)


 Denne adventsstaken har jeg hatt i mange år, og den er jeg veldig glad i! Synes det er så koselig med englene som spiller forskjellige instrumenter på den!:)


For meg er julen rød og hvit, så det går mye i det hos oss:) 



  Her har jeg satt svibler i en potte fra Kid, som jeg kjøpte i sommer. Har lagt opp i litt mose og noen kongler, og hengt på et hjerte. Blir julestemning med en gang, da!:)


Har ikke kjøpt meg mye julepynt i år. Hvis jeg titter i eskene mine, så har jeg jo egentlig mer enn nok! Sikkert flere som har det sånn?!? Men jeg trengte en ny duk. Så jeg har vært på Kid og kjøpt meg den rutete duken du ser på bildet. Synes den var så koselig!


Foto: Ninas Interiør

Ha en fortsatt fin søndag kveld!  Klem

6 kommentarer:

  1. så koselig du har det. Julen er for meg også rød og hvit, med det hvite som dominerende. I fjor hadde jeg bare hvitt omtrent og da savnet jeg veldig det røde. Det er så kjekk tid dette her, nå må vi bare nyte den og kose oss. God klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig. Henger langt etter når det gjelder å finne frem pynt til jul, men adventsstaken er på plass;) Ha en fortsatt fin julepyntetid frem mot jul:)

    SvarSlett
  3. Koselig du har pynta:)Adventsstaken er sååå fin.. Er kjempefornøgd med den:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  4. hei,kom over bloggen din idag,så gøy,jeg er også fra Halden,og ser at du også er det,her var det mye fint å se på,så hit kommer jeg igjen,nå skal jeg lese meg litt nedover..klemmer fra Monja

    SvarSlett
  5. Åh, så flott du har det. Her skal jeg bruke god tid til å se og nyte flotte bilder. Er så imponert over de som klarer å ha en gjennomført stil i huset, for selv har jeg alle mulige stiler. Eller meksikansk chabby bondeminimalisme som en venninne en gang sa... Lekkert var det hos deg ihvertfall! Ha en flott dag. Klem Yvonne

    SvarSlett
  6. Trivelig med en slik duk, da !
    Må se å få tid til å ta meg en tur på senteret en gang før jul og titte på alle tekstilene...

    Det ligger en liten utfordring på bloggen min, om du har tid og lyst :)

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails