torsdag 3. desember 2009

Englefryd...

Jeg er veldig glad i å pynte med engler til jul. I år har noen av de fått plass på peisen. Her er de:)



 Må jo ha noe å tenne opp alle lysa med, også, og denne fyrstikkesken med englene på passer jo godt nå!


Her er det to som står og synger så fint. Er de ikke søte?:)







                             Disse to er nok mine favoritter!:)



Det er veldig koselig å ha peisen ved spiseplassen! Skulle ha brent i den nå, til ære for dere, men gikk i morgenkåpa ennå da jeg tok bilde, og så er det så kaldt ute at jeg ikke har fått henta ved ennå!...:)  


Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en strålende torsdag!

Klem

8 kommentarer:

  1. såå fint du har pyntet! skikkelig julehjem:)
    englene er nydelige:)

    juleklem fra Lillan

    SvarSlett
  2. Heisann Nina. Så koselig du har pyntet!! Jeg er veldig glad i engler selv, og de du hadde var jo veldig søte:)

    Ha en fortsatt fin adventstid:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Hei, så fint som du har pyntet :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. så koselige engler du har pyntet med.
    jeg også er veldig glad i engler,har de fremme hele året.
    ha en fin kveld.
    klem bella

    SvarSlett
  5. Så nydelig blogg og englebilder, de var søte! ønsker deg en flott kveld videre..klem Stine...
    :-)

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet,med koselige engler:)
    Takk for kos kommentar og fine ord:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Engler er kjempeflott. Jeg har en liten samling jeg også, som får komme frem når det nærmer seg jul. Synes det var så koselig det bildet med peisen. Skulle ønsket at jeg hadde en slik peis i stua jeg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  8. Så herlige engler!Du er heldig som har sånnt lite hulrom i peisen,med plass til to søte engler!
    Peisen min har bare plass til støv....
    Det er en flott blogg du har,tittet innom via bloggen til naboen,og det er jeg glad for!ha er flott desemberkveld!
    Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails