lørdag 19. desember 2009

Vinnerlykke!...

Denne utrolig fine løperen vant jeg på en basar i førsten av desember. Og det beste av alt; mormor har heklet den! Jeg blir så glad for sånne hjemmelagde ting!:)

For en ukes tid siden vant jeg igjen, for første gang på en blogg; nemlig hos Lillans Interiør Hverdagsblogg. En utrolig fin blogg, med en fantastisk kreativ dame, som lager de fineste ting!! Så nå gleder jeg meg til å få en gave i posten!..:)



Jeg har lagt løperen på kjøkkenbenken foreløpig. Syntes den passa så bra der!:) PS! Legg merke til snøen! Kan ikke huske sist vi hadde snø til jul, så jeg håper inderlig den blir liggende!!!


Jeg flytter stadig rundt omklring på ting. Får aldri helt bestemt meg for hvor jeg skal plassere ting og tang, men nå tror jeg det blir som det er på kjøkkenet.. Ihvertfall på kjøkkenbenken..:)


Foto: Ninas Interiør


Ønsker dere en fin 4. advent!!

Klem 

6 kommentarer:

  1. Hei Nina så heldig du er. Fin løper og koselig på kjøkkenet ditt. Ha en fin 4.advent du og. Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  2. Så gøy da! :) Håper du blir med på konkurranse hos meg også :)

    SvarSlett
  3. Hallo Nina. Gratulerer så mye med premier!! Så morsomt!
    Så koselig julestemning det blir hos deg! Helt nydelig:)

    Kos deg videre på lørdagskvelden!
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Nydelig julevindu på kjøkkenet ditt!
    Og en koselig heklet løper.
    Jeg er selv glad i å hekle så jeg har mange sånne løpere og heklekapper til kjøkkenvinduet...:-)

    Du finner noen bilder av det på bloggen min...

    SvarSlett
  5. Så fin løper, da! Og koselig pyntet kjøkkenbrenk ..

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fin løper, blir spennende å se hva du har vinnet som er på veg i posten :)

    Ønsker deg en fin 4.søndag i advent. Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails