fredag 4. desember 2009

Overraskelse...

I morgen skal vi en tur til Oslo og feire tantebarnet vårt, som blir ett år! Og da har jeg en liten overraskelse på lur, som jeg tror familien vil like.. Nemlig Svenskekake!:) Satser på at de har så mye å gjøre nå i kveld at de ikke titter innom bloggen min. Ha-ha! Svenskekake er en slags hvetekake, som jeg pleier å bake hver jul, og den er så god med juleskinke og grov sennep på. For ikke å snakke om hjemmelaga sursild med masse rødløk! Kjenner jeg får vann i munnen bare av å tenke på det..Nam, nam..:)



Her har jeg satt svibelen oppi en egge-varmer. Lurt vel?!..



Liten hilsen fra kjøkken-vinduet nå i kveld:)


Til slutt disse to, halmbukken og grisen, som passer på at flammene i peisen ikke slukner...:)


Foto: Ninas Interiør

Vil bare takke for alle koselige kommentarer jeg har fått! De varmer langt inn i hjerterota!:)
Ønsker dere alle en hyggelig helg!!  


Klem 

11 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! :) Legger deg i lista mi jeg :)

    Koselige julebilder

    SvarSlett
  2. Ummmmmm...
    Det så godt ut, altså !!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder og nydelig blogg du har..

    SvarSlett
  4. Hei igjen Orange-Cinnaman heter duften på Durance lyset i innlegget mitt..
    Tusen takk for kommentar. og god tur til Oslo

    SvarSlett
  5. er så koselig hos deg så;o) Og svenskekake tenkte jeg faktisk å bake her om dagen- etter din oppskrift:) Men det ble med tanken da. Har fått pynta litt jeg og. Fikk tak i god jul "hengeren" 1 igjen:) Og noen engler og hjerter som jeg har hengt fra taklampa på kjøkkenet i en trollgren jeg akkurat har fått. Veldig fint ble det:) Sov godt
    Klem

    SvarSlett
  6. Namnam..Høyrtest godt ut:)

    Takk for koselig kommentar:)

    Ha en fin 2.søndag i advent
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei Nina!

    du var en av de to som jeg trakk ut på giveawayen idag! Gratulerer!! send meg en mail: li-m-ris@online med din adresse.

    Etterhvert vil det dukke opp en liten gave til deg:)

    klem Lillan

    SvarSlett
  8. Heisann Nina.
    Det hørtes jammen godt ut!!
    Koselige bilder du viser:)

    Ha en fortsatt fin førjulstid:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Svenske kake har jeg aldri hørt om,men det hørtes godt ut da :)
    Tenker de ble glade i Oslo :)

    Skikkelig koselig kjøkken du har :)

    Ha en fortsatt kos førjulstid.

    Klem Siw

    SvarSlett
  10. Så koselige bilder :) Tipper svenskekaken ble satt pris på :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails