onsdag 30. desember 2009

GODT NYTT ÅR!!!!

Hei alle sammen! Her kommer årets siste innlegg!:)

Jeg har jobba 5 nattevakter i jula, og med like mange selskaper ble det dårlig tid til blogging. Men vi har kosa oss! Spist mye god mat og vært sammen med familien. Til og med skigåing og skøytegåing har vi fått putta innimellom:)



Her kommer noen bilder fra en julepyntet gang, som jeg ikke har vist før:)



Her har jeg hengt opp julekortene på en hvit "krone" i smijern. Vi har dessverre ikke rukket å lage julekort i år, så til alle venner og familie: Håper dere har hatt en kjempekoselig jul!:)



Nissemor og nissefar har fast plass i hallen, og ønsker alle velkommen.






Foto: Ninas Interiør


Til slutt vil jeg ønske alle, familie, venner og alle dere som titter innom hos meg; GODT NYTT ÅR!!

Klem   

14 kommentarer:

  1. Koselige bilder:)

    Godt Nytt år til deg også

    Nyttårsklem frå Nina

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nytt år til deg også, Nina!! Kos deg i morgen!

    Klem Anette:)

    Takk for i går! Det var kjempe-koselig:)

    SvarSlett
  3. Man kan da ikke rekke alt! Ser ut som du har fått med det viktigste, og kost deg mellom slagene :O) Ønsker deg et riktig godt nytt år, Nina!

    Klem Susanne

    SvarSlett
  4. Så fint det er pyntet hos deg!
    Godt nytt år til deg;)

    SvarSlett
  5. Fine bilder,ser ut som et skikkelig koselig hjem!5 nattevakter i jula er masse!Jeg jobber hele nyttårshelgen,men ikke natt denne gangen...
    Riktig godt nytt år!
    Klem Janne

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Så nydelige bilder! Kjempe fint julepyntet hjem:)
    5 nattevakter ja,vært flink i jula du.
    Håper du får ei kjempe fin nyttårsfeiring. Ønsker deg et riktig godt nyttår!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. God jul! Stikker innom for å takke for en kjmpeinspirerende bloggeår med mange gode tips fra din fine blogg! Ønkser deg og dine en fin jul videre og et godt 2010år! kjempefint juletreteppe du fikk! Klem, Marianne

    SvarSlett
  8. Hei!
    Koseligt julepyntet hjem du har. Håper du får noen fine fridager etter alle nattevaktene dine. Kos deg og nyt det.
    Klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  9. Så koselige bilder fra gangen din!! Høres ut som dere har kost dere masse, selvom det har blitt en noe hektisk romjul.

    Ønsker deg et riktig godt nytt år, og vil også gjerne få si tusen takk for koselige hilsner hos meg i året som har gått. Gleder meg til å følge med deg i bloggen din i året som ligger forann.

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  10. Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år !!

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  11. åh så masse herlige julebilder! nydelig gang!!
    GODT NYTT ÅR!!!

    stor klem fra Lillan

    SvarSlett
  12. Hei Nina - Fant bloggen din hos Susanne, nå skal jeg titte skikkelig på den! Koselige bilder så langt, - hm, enda en blogger fra Halden? Dette er morsomt!
    Hilsen marits pust i bakken

    SvarSlett
  13. Takk for koselig hilsen! Det er for lenge siden jeg har vært innom deg også, ser jeg:o) Så koselig du har det! Her oser det av hjemmehygge og trygghet:o)))
    Ønsker deg en nydelig nyttårsfeiring og alt godt for 2010, Nina:o))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Hei Nina :0) Titter innom for å ønske deg og din familie et riktig godt nyttår, jeg gleder meg til å følge deg i året som kommer! nydelige julepyntet hus dere har:)
    *STOOOR nyttårsklem fra Linda*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails