søndag 20. desember 2009

Søndag 4. advent...

I dag har vi kost oss! Vært i kirken og "Sunget julen inn", vært ute og spist god mat, og hatt kaffebesøk av mine foreldre og mormor. Veldig koselig!:)

Jeg pynter som sagt " i hver en krok", og dette gamle skapet er det veldig hyggelig å pynte! Det er fra barndomshjemmet til min manns farmor, og er sikker over 100 år gammelt.


I fjor kjøpte jeg en lysslynge på Plantasjen med stjernelys, etter en idè fra et interiørblad, og la det på et sølvbrett. Så da er det ikke så farlig om ikke lysene er tent, for det er koselig allikevel!



Her er de tre vise menn. De fikk vi i julegave et av de første årene vi var gift. ( Så da er de maaange år..:) Har sett at mange har de rundt omkring, og det er jo ikke så rart, for de er så fine. De har fast plass på den ene hylla:)



På den andre hylla står dette:)



Foto: Ninas Interiør

Nå er det såpass sent på kvelden, at jeg nesten får ønske dere en God natt! I morgen skal vi prøve å få til en skitur, så nå kjenner jeg sengen kaller!:)


Klem 

2 kommentarer:

  1. Nydelig det gamle skapet du!
    Ha en fin skitur i morgen da;)
    Natta

    SvarSlett
  2. For et nydelig skap!
    Flott med sånne stjernelys også!Kjøpte noen til gutterommene jeg,fine å tvinne rundt smijerns-sengene!
    Ha en herlig førjulskveld!
    Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails