fredag 18. desember 2009

Julehekling...

For en stund siden holdt jeg på med det rosa hekleteppet mitt, men fant ut at det kunne jeg jo ikke ha til jul.. Og det var litt for mye jobb å hekle et helt  jule-teppe til, så i stedet ble det en jule-pute. Den har jeg sydd fast på baksiden av et enkelt putetrekk med knapper på, fra Princess.



Foto: Ninas Interiør

Kubbestolen er det ungenes oldefar som har laget, og den passer liksom inn i min "landlige, romantiske"stil , synes jeg!:)

Ha en koselig fredags-kveld!!

Klem 

7 kommentarer:

  1. Syntes det er såå koselig at det er "moderne" med hekling igjen! :-)
    Riktig "julete" den puta di...

    SvarSlett
  2. En stund siden jeg har skrevet.. får komme med en liten førejulshilsen nå :)

    Koselig pute, og JA, den gir den rette stemningen !

    Ha en fin fredagskveld :D

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  3. He he... Fikk litt assosiasjoner til den sangen der refrenget er noe slikt: vi høvler av og høvler av til slutt så har det blitt....
    Der det er en liten gutt som starter med å lage en kasse, så clir den mindre og mindre, og ender opp som brødfjøl, eller noe sånnt :)
    Men, nydelig pute var det i alle fall.
    Ønsker deg og dine en hærlig førjulstid.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  4. Nydelig pute,og den stolen er jo bare lekker!Sånn ønsker jeg meg og!Ha en super helg!
    Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails