onsdag 16. desember 2009

Hjelp, tiden bare flyr!...

Dagene bare forsvinner, føler jeg. Det er jobbing, juleavslutninger, gaveinnkjøp, pynting, vasking og baking! Puh!! Og i tillegg en PC som har slått seg helt klikk. Den bare virker når den selv vil, og skriver det den selv vil, føles det som!...

Jeg har tatt noen bilder av stua i dag, og etter en stund fikk jeg de inn på PC`n, så her er en liten kikk!:)



Som dere ser, er det rødt og hvitt det går i hos oss. Mange av tingene jeg har er helt opp til 15 år gamle, og jeg har ikke hjerte til å bytte de ut. Tradisjoner er til for å holdes hos oss!:) Tepper og puter bare bytter jeg ut, og skifter trekk på, og stua blir helt forandra.




Det er faktisk snø her på østlandet i dag. Helt utrolig!! Håper det bare holder noen dager! Har ihvertfall hatt skikkelig julestemning i dag!:)



                  Et siste bilde fra meg i dag:)



 Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere fortsatt noen fine førjulsdager, så ses vi!!:)

 Klem            
     

5 kommentarer:

  1. Så koselig stue du har?
    Og det stuevinduet roper jo bare etter og bli julepyntet da? :-)
    Ikke alle som har et så stort koselig vindu i stua?

    Har tittet på de andre bildene dine her ogsåog det ser ut som om hele huset er like koselig...:-)

    Ikke stress, julen komme likevel den!

    SvarSlett
  2. Hei Nina så fint og julete det er hos deg. Deilig med snø ja for her var det blitt veldig isete nå. Her blir det også mye rødt og hvit - blir spennende når jeg skal pynte treet i år. Tenkt å bare bruke et par farger - får se hva ungene mener - kan hende de er uenig : )
    Ha en fin uke
    Britt Eva

    SvarSlett
  3. Så koselig det var hos deg! Fikk julestemning jeg nå... :) Liker også det store vinduet i stua di, deilig med masse lys!

    SvarSlett
  4. Det er mye gammelt av julepynt hos meg også, det er litt av kosen, egentlig... å plukke fram det man alltid pynter med :) Mye rødt her også, synes det passer godt i julen.

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Åh,så fint og koselig det er hos deg!God julestemning i bildene!Ha en flott dag!Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails