lørdag 21. november 2009

I'm back!!:)

Etter en tid med bloggtørke, og mye som har skjedd, er jeg tilbake med friskt mot! Jeg er veldig glad i den tiden som ligger foran oss nå, nemlig Julen! :)

Så da prøver jeg igjen, og så får dere heller ha litt tålmodighet med meg hvis det blir noen små opphold innimellom:)


Ser at en del av dere har fått så mye større bilder på skjermen, og det kunne jeg tenke meg, og:) (Må jo selvfølgekig ha det som alle andre har!.....)
Det er vel ikke noen av dere bloggere som har en veldig grei forklaring på hvordan det gjøres??..
Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere med disse bildene en koselig lørdagskveld!!

Som forøvrig brukes til å få med oss finalen i Skal vi Danse?

Klem

4 kommentarer:

  1. Hei Nina!
    Så kjekt å se et innlegg fra deg igjen:-)
    Strever med det bilde-greiene selv, sukk...
    Ha en fortsatt fin helg, klem Hege.
    PS! Sleng deg med på min Giveaway da vel:-)

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen tilbake. Fine bilder du har i dag - koselig med den krukka. Nå blir det mye jul fremover og kos deg masse.
    Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  3. Koselige bilder:)

    Ha ei fin helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Hei.fant bloggen din nå...koselig.
    så fine julebilder du har tatt.
    klem bella

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails