torsdag 26. november 2009

En liten start...

Jeg blir så inspirert når jeg ser inn til alle dere interiørbloggere rundt omkring, som allerede har begynt å julepynte litt. Så da tenkte jeg at skitt au, jeg kan ihvertfall begynne bitte litt i dag, og så tar jeg litt hver dag!:)

Så idag, etter nattevakt, har jeg vasket ett vindu på kjøkkenet, og hengt opp gardin der. Det var jo selvfølgelig helt mørkt ute, så det blir jo spennende å se resultatet av vaskinga i morgen!... Men pytt, pytt, jeg må sikkert ta de en gang til utvendig før jul allikevel...



Her har jeg lagt litt mose og kongler i det berømmelige fugleburet fra Kid, som veldig mange har. Det er veldig kjekt, i og med at det er en glasskuppel rundt lyset. Og en svibel må jeg selvfølgelig ha! De fyller jeg opp huset med sånn litt etter litt. De står jo ikke så lenge av gangen.



Og til slutt har jeg funnet fram en koselig kokebok om Norsk Julemat. Masse gode oppskrifter om alt fra julemiddager til julegodt. Skal nok prøve litt av hvert her, ja!:)


Foto: Ninas Interiør

Nå skal resten av kvelden brukes til å gjøre ferdig min 12 innsendingsoppgave ( av 16...) til Interiørskolen, og så skal jeg på nok en nattevakt. Stønn!:)


Ha en fortsatt fin kveld!  

Klem 

6 kommentarer:

  1. Så koselig det ble i vinduet !
    Har ikke en gang fått startet å tenke jul..
    Men skal ta fri i juleuka, så da har jeg noen få dager å pynte på.

    Ha en fin kveld !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble, fugleburet ble fint en god ide, kansje jeg skal finne på noe med mitt =)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. så fint du har pyntet!! jeg har lik kokebok som deg:O)))

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  4. Koselige bilder:)
    Takk for kos kommentar:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det!
    Kikk innom bloggen in, det ligger en liten overraskelse til deg der:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  6. Hei Nina. Så koselig du har gjort det. Vi holder på å pusle litt rundt her vi og. Har gledet meg masse til denne adventshelgen. Var på julebord i går og fikk litt julestemning og i morgen skal jeg en tur innom en lokal liten interiøbutikk som skal ha juleåpning. Så koselig å få utmerkelse av deg - tusen takk.
    Ha en riktig fin adventshelg.
    Klem Britt Eva

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails