søndag 22. november 2009

Feil knapp!!!!.....

Er det mulig!?!?! Endelig tilbake på bloggen, etter et lite opphold, og så skal lure meg bare prøve å forandre litte grann på bloggen, og vips;.. så forsvant alle gadgeter og bilder og det som er! Ikke dårlig at ikke bildene i midten forsvant også!...

Foto: Ninas Interiør

Så hva gjør jeg nå? Ikke husker jeg hvordan jeg gjorde helt på førsten... Anette, hjelp!!!

Anette med den fantastiske bloggen anetteshus.com, var den som dro meg i gang med blogginga, og som satt tålmodig og forklarte meg det ene etter det andre... Håper hun er like snill nå og kan hjelpe meg igjen?!?:)

Så nå vet dere hva jeg gjør i dag!..:)

Ha en strålende søndag!! Klem Nina

3 kommentarer:

  1. flott at du er tilbake:)))

    du får sikkert hjelp av anette, jeg er ikke så kyndig på dette området:(

    Ønsker deg lykke til med blogg-trøbbel;) og ha en fin søndag:)

    Vi skal på glassverket å kjøpe foccaccia på bakeriet der og deretter lage verdens deiligste pai: med skinke, bacon, creme fraiche og rømme oppi;) herlig!!! da er et godt brød ved siden av , et MUST!

    stor klem fra Lillan

    SvarSlett
  2. Heisann Nina. Velkommen tilbake! Så koselig å høre fra deg igjen:) Skjønner godt at du har tatt deg en liten bloggpause etter alt som har skjedd! Håper det går bedre med dere nå:)

    Når det gjelder store bilder på bloggen, så står det grei forklaring på på Minmill sin side, og på Jannicke sin blogg som heter "Hjem og Lykke" Ikke så lenge siden de lagde innlegg med forklaringer :)

    Jeg har forresten også mistet alt i sidemenyen en gang, og jeg fant det ikke igjen heller:)
    Ikke bare, bare med disse tekniske sakene:)

    Lykke til med bloggen, og ha en fin søndag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar:)
    Har lagt meg til som følger:)

    Lykke til med bloggen:)
    Klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails