tirsdag 24. november 2009

Forandring fryder!

På sensommeren var jeg og en venninne på en rundtur i Strømstad. På en svær loppis nede ved havna, fant jeg dette bildet.



Ikke helt min stil, selv om bildet i seg selv sikkert hadde vært fint et sted det passer... Så en kveld tok jeg og malte  både bilderammen, og en annen ramme til et bilde jeg hadde hengende på kjøkkenet.



















I ramma fra loppisen satte jeg inn et speil hos en glassmester, og hengte det opp i stua. Synes det ble koselig, jeg!:)





                             
Og her ser du hvordan kjøkkenbildet ble:)  



Foto: Ninas Interiør

Ha en fin tirsdag i det flotte været!! Nå skal jeg ut å gå meg en tur!:)
                         
Klem  
                                                  

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Og vi har også vært på tur:-)
    Kos deg, klem Hege (kremt.., he he men bloggen in heter : La ville de Mille,fniis!)

    SvarSlett
  2. Bildene ble veldig fine. Og jeg har også vært på tur i kveld. Her er det blitt litt glatt på veiene. Ha en fin kveld.
    Britt Eva

    SvarSlett
  3. Så flott det speilet ble! Litt maling gjør underverker :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails