fredag 27. november 2009

Award!...

Jeg har fått en award i dag!! Tusen takk, Hege, med den fine bloggen La ville de Mille! Kjempekoselig at du setter pris på bloggen min!! Og jeg gir selvfølgelig awarden tilbake til deg! Jeg vil også gi denne awarden videre til  interiørbloggere som jeg setter pris på. Men det er neimen ikke lett, for det er så utrolig mange fine blogger rundt omkring!




Men her er noen utvagte som alle gir masse inspirasjon:)
                                         Hvit Perle
                                         Huset på toppen
                                         Margrethes hus og hage
                                         Livys lille hverdagsblogg
                                         Lillians  Interiør Hverdagsblogg
                                         Britt Evas Interiørblogg og sånn
                                         Livs Lyst

Nå litt mer bilder fra kjøkkenet. Jeg har vasket de to siste vinduene, og hengt opp julegardinene der, også. Så nå er ihvertfall det klart!:) I morgen får jeg vel finne fram adventsstaker og litt julepynt, og så blir det litt pynting sånn innimellom når ånden kommer over meg:)


Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere en koselig 1. adventshelg!!  

Klem  

4 kommentarer:

  1. For et flott og koselig julekjøkken du har,Nina:)
    Flotte bilder og masse inspirasjon til oss andre,og jeg likte spesielt godt etasjefatet med frukt,Lekkert!!
    Gratulerer med award,velfortjent.Kine:) og TUSEN takk for at du vil dele den med meg.Det setter jeg stor pris på.
    Ha en fin fredagskveld,kos deg og har en fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så mange koselige bilder, Nina! Kjempe-koselige juletekstiler:)

    Ha en strålende adventshelg!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Tuuusen takk for koselig award!!!

    Så fint du har gjort det til helgen!! Ønsker deg en fin 1. adventshelg! Stor klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Hei:)Tusen tusen takk for koselig award,vart kjempeglad:)
    Koselige bilder du viser:)
    Alltid kjekt å titte innom deg:)

    Ha ei fin adventshelg
    Klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails