onsdag 25. november 2009

Koselig bordkort!...

For et par uker siden var jeg på avslutningsfest hos ei jente på jobben. Hun heter Elisabeth, og har den koselige bloggen My little footprints  Hun hadde pyntet så fantastisk koselig på bordet. (Som jeg dessverre ikke har bilde av..)

På hver kuvert lå det et utrolig fint kremmerhus til hver av oss, som hun hadde laget som bordkort. Og de fikk vi med oss hjem! Så nå henger den til pynt på kjøkkenet  hos meg:) Med litt granbar i... Jeg har smugstarta med litt diskre julepynting, etter en kort skogstur på mosejakt i helga...:)

Og her er den:)

Foto: Ninas Interiør


Ha en fortsatt fin kveld!! 

Klem    

2 kommentarer:

  1. Kjempefint:)En god ide:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Så koselig at du ville være med i trekningen hos meg!
    Fin blogg du har!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails