torsdag 31. januar 2013

Her skjer det ting...

For dere som tilfeldigvis har lest profilen min på venstre side her, så står det at jeg holder på å utdanne meg til interiørkonsulent. Og det ble jeg faktisk ferdig med rett før jul!:-) ( Må innrømme at det er èn av grunnene til at det har gått laaang tid mellom bloggeinnleggene mine til tider..)

Så nå er jeg i full gang med å starte mitt eget firmaHurra!!:-) Det er noe jeg har drømt om i flere år, og nå, endelig, med god hjelp av gode venner, som både er data-og økonomikyndige, er jeg i gang!

I dag har jeg vært hos ei venninne som skal hjelpe meg med egen nettside. Vi har designa visittkort og planlagt litt av hvert, så det skal bli veldig spennende å se hvordan ting blir til slutt! "Hjelpa mi" heter Anette, og er supergod på data!! Hun har også en egen blogg, en svær blogg forøvrig... Nemlig Anetteshus.com. Så tusen millioner takk for hjelpa i dag, Anette!!

                                                  Foto: Ninas Interiør

Jeg skal oppdatere dere litt mer etterhvert om hva som skjer, men nå kommer straks foreldrene mine på kaffe, eplepai og is, så jeg får hive meg rundt og ordne med det:-)

Ha en fin kveld!:-) Klem Nina

8 kommentarer:

  1. Så tøff du er,som satser på drømmen !!!! Jeg tok også utdannelsen......og det var enormt tidkrevende,men har desverre ikke praktisert det så mye ,nå i ettertid.... Av 12 stykker i klassen,var vi vel 4 som fullførte,så det sier mye om hvor omfattende denne utdannelsen egentlig er. Mange ser jo på det,som et "lite brevkurs".........de skulle bare visst !!! Masse lykke til,blir spennende og høre fortsettelsen :) Kos deg !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det skal bli spennende å se hva som skjer framover. Jeg skal holde dere oppdatert:-)

      Slett
  2. Hei Nina!
    Så spennende! Gleder meg til å få se hva dette er. Du deler vel med oss sånn etterhvert?
    LYKKE TIL!!
    Gratuelerer med fullført utdannelse forresten. Du har vært flink!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Mette! Oppdateringer kommer etterhvert:-)

      Klem Nina

      Slett
  3. Så gøy :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nei men så spennene da.
    Gratulerer, og lykke til :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nyutdannelsen !
    Det må da føles som en stor seier :D
    Husker selv da jeg var ferdig med alle eksamener. For en følelse...

    Ha en fin helg :)
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  6. Hei fin blogg du har , del den med andre i bloggavisen og la andre stemme på innleggene din så du flere som leser bloggen din _:)

    Trykk på navnet mitt så sees vi :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails