fredag 25. januar 2013

TV og Idol...

Det har jo vært en utfordring hos NIB om å vise fram et av stuens mindre flatterende møbler,
 nemlig TV'n! Og her er min..;-)


Jeg er akkurat ferdig med 2 nattevakter, så bildet ble tatt litt sent på dagen, derfor den litt kornete kvaliteten.. Men nå skal jeg ihvertfall nyte frihelga mi med gutta her i huset. Da begynner vi med litt god mat når eldstemann kommer hjem fra svømmetrening, og så benker vi oss foran TV'n og ser på Idol, og der blir vi gjerne resten av kvelden... Deilig fredag!! Noen som kjenner seg igjen?;-)

                     Foto: Ninas Interiør
Som noen av dere sikkert har fått med seg, har jeg vært en skikkelig periode-blogger til tider.. Men når jeg først har fått somlet meg til å lage et innlegg, så har jeg fått mange hyggelige tilbakemeldinger fra dere, og det synes jeg er utrolig koselig! Og det inspirerer meg også til å fortsette og blogge! Og selv om jeg ikke kan love at det blir  innlegg fra meg hver dag, så skal jeg prøve å være litt oftere på "internettet";-) Så TUSEN TAKK for alle godord!!:-)

Ønsker dere en riktig god helg, alle sammen!:-) 
(Så skal vi ikke se bort ifra at det kan komme et innlegg til fra meg, i løpet av helgen.. ;-))

Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt kveld i ei nydelig stue.
    En flott skjenk du har tv'en på,
    og hvite tulipaner til helga, herlig.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen på bloggen min! Så kjempekoselig stue dere har, og benken tv'n står på er flott!! Elsker fredager vi og...og den nytes til fulle!
    Anette♥

    SvarSlett
  3. Så koselig at you are back:) Blir litt i rykk og napp bloggingen her hos meg også, ser ut som den kommer tilbake med solen og lyset:)
    Kjempefin tv benk du har der, min tv henger "til pynt" på veggen...ønsker meg en fiiin benk:)
    Fredager er best!:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig stue du har! Så herlig med de tømmerveggene! Kjempefint!

    Lykke til i utfordringen ;-)

    Ha en super helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails