lørdag 19. januar 2013

Ny salong, og nytt år...

Nå er jul og nyttår tilbakelagt, og jeg har til og med blitt et år eldre.. Og i den anledning har jeg anskaffet meg en ny sofa. Den skal dere få se her:-)


Jeg har vært så heldig å bli kjent med Linda, med bloggen Min lune hule. Linda og mannen hennes har importert en del møbler fra Kina, og jeg har kjøpt en av soffagruppene deres. Jeg synes de er såå fine, med en behagelig farge, et solid, grovt stoff, og veldig forseggjorte!


Her har jeg vært på salg på Home and Cottage, og der kjøpte jeg dette speilet og lampa.
 Synes det passa godt inn i stilen min.


Stolen er en skikkelig "moie-stol" som man kan sitte i på mange forskjellige måter:-)


Herlig med sola som skinner inn i stua! Vi går mot lysere tider, så deilig!!:-)

                                         Foto: Ninas Interiør

Til sist vil jeg takke Mona og Lilleba for gode råd ang. bildenedlastning på bloggen min!!
 Jippi, jeg fikk det til;-) Så tusen takk for godt råd, jenter!!:-)


Fortsatt god helg!!:-)

Klem Nina

7 kommentarer:

  1. Hei Nina:) Så utrolig flott sofa du har fått, elsker hvordan du har plassert den i rommet med alle vinduene bak...innbydende og nydelig!!!

    Gratulerer med dagen på etterskudd, håper den var fin!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så hyggelig å høre!:-)

      Og takk for bursdagshilsen, jeg hadde en kjempefin dag!

      Fortsatt god helg!:-) Klem

      Slett
  2. Gratulerer så mye med overstått 29 års dag ;-) Den sofa gruppa de var "knakanes" fin :-D Fortsatt God Helg til deg Nina :-)

    Klem Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, ja godt vi holder oss evig unge!;-)

      Veldig hyggelig at du likte soffa'n, altså!:-)

      God helg tilbake:-)

      Slett
  3. Ja, se der, ja ! Dette passte jo supert inn i interiøret :) Veldig bra.
    Explorer har vært umulig en stund, godt vi har flere nettlesere.

    Gratulerer også med dagen som har vært !

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin sofa du har fått deg!! Kan jeg spørre om hvor mye den kom på i pris? Vi skal ha en litt penere sofa i den ene stuen for oss voksne, synes fargen og formen var kjempefin! :) Ellers må jeg si du har det veldig veldig koselig! Liker så godt å se hjemmene som har en personlig stil :)

    God søndag!

    Klem Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails