lørdag 26. januar 2013

Handywoman...

Jeg har lenge hatt disse knottene liggende i nattbordskuffen. Og der har de ligget fint, ihvertfall ett års tid...
Men nå begynte jeg å bli litt lei av å ikke ha noe verktøy til å ordne opp i ting selv,
så til jul ønsket jeg meg denne:


I dag har jeg fått borret et litt større hull i skapdørene på soverommet, og vips så var knottene på plass:-))


Og ja, jeg vet... Brunbeisa... Sukk!! Tidlig på 2000-tallet synes jeg at brunbeisa var bare såå fint, og en del møbler fikk seg en runde med malekosten da. Så det er en grunn til at jeg ikke har vist fram soverommet mitt før, for å si det sånn... Men èn dag, når ånden kommer over meg, skal jeg nok få malt her, og! Og i mellomtiden har jeg bestemt meg for å være fornøyd med det jeg har:-)

                                                    Foto: Ninas Interiør

Nå skal jeg ut og gå en tur sammen med ei venninne. 
Det snør på tvers akkurat nå, men desto deiligere er det når vi kommer hjem!

Ha en fin lørdag!:-) Klem Nina

3 kommentarer:

  1. Så flink du er :)
    Hjemme maler jeg stort sett lyst nå, nå, men på hytten i Trysil beiset jeg mye!

    Ha en flott lørdag, kos deg og nyt livet!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Det er jo godt å gå tur i snøvær, visst det ikke er veldig kaldt da.
    Og som du sier, ekstra godt å komme inn etterpå, krype opp i sofaen
    med et varmt pledd over seg og noe varmt å drikke, Herlig.
    Flotte knotter da. Har hatt knotter til skapdører på gjesterommet liggende i over to år
    Men fordi det må borres større hull blir de ikke satt på. Spørs om jeg ikke må ta drillen i egne hender jeg også. Ikke det at min kjære ikke vil gjøre det, men visst jeg ikke husker å
    minne han på det en dag han har tid, glemmer vi det litt begge. Kanskje jeg husker å skrive det på ei arbeidsliste til han så blir det nok gjort om ikke alt for lenge. Jaja, ikke noe hast før til sommeren tror jeg. Vet ikke om noen gjester på ei stund enda.
    Ønsker deg en riktig god lørdag :)

    SvarSlett
  3. Herlig å lese om noen som har brunbeisede dører og legger dem ut på bloggen, jeg liker godt instillingen din jeg ;) Syns det var en flott bormaskin da, kunne gjerne tenkt meg en sånn ;) God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails