søndag 27. januar 2013

Litt hall og speil...

Jeg synes faktisk det var ganske gøy å skru litt i går! 
Kjenner at jeg liker å få til ting selv, og ikke være avhengig av andre.


I dag har jeg fått skrudd opp et speil i hallen, som tidligere hang i stua. Jeg har alltid synes det er moro med før- og etter-bilder, så selv om det ikke ble sånn kjempeforskjell, får dere en liten titt her.

Før:

Etter:

Og så måtte jeg selvfølgelig stæsje bare bitte-litt med en liten blomst..;-)

                                          Foto: Ninas Interiør

Speilet økte romfølelsen i rommet, og i tillegg ble det litt lysere under trappa, 
så da er mor fornøyd!

Ønsker dere en koselig søndagskveld!:-)

Klem Nina

1 kommentar:

  1. Ja det gjør seg med et speil av og til.
    Dette ble flott
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails