onsdag 6. februar 2013

Lilla i spisestua...

Jeg er veldig glad i lilla, og synes det er helt topp at det er årets farge!:-) Jeg hadde en del lilla ting og tang fra før, men nå har de blitt omrokert litt, og brått føles spisestua litt ny!


Må innrømme at det ble kjøpt noen flere ting på salg etter jul, da... 
Bl.a. gardinene fra Princess, og lampa i vindu, fra Møbelringen;-)


For dere som lurer på hvordan det går med oppstart av nytt firma, så kom konvolutten fra Brønnøysundregisteret i dag, med organisasjonsnummer... Så litt etter litt holder jeg på å jobbe med å få Ninas Interiør & Design, (som firmaet kommer til å hete) på beina. Kjenner at det her er litt spennende, altså..!:-)

                                                                                       Foto: Ninas Interiør


Ønsker dere en kjempefin onsdag, 
alle sammen!:-)

Klem Nina

7 kommentarer:

  1. Så koselig spisestuen ble!
    Ja, har fått med meg at lilla er vårens farge, jeg liker den duse lilla fargen veldig godt:)
    Så spennende med nytt firma, følger spent med jeg:)
    Lykke til!
    Klem Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så koselig å høre, Hanne!

      Slett
  2. Så fint det er hos deg, og ja lilla er en herlig farge :)
    Spennende med egen bedrift, masse lykke til :) Blir det nettbutikk eller lokale?
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Litt lilla i interiøret er fint.
    Du har det jo veldig koselig hos deg.
    Ja du har spennende tider forran deg.
    Ønsker deg masse lykke til :)

    SvarSlett
  4. Heihei, Nina!!
    Flotte ting på gang hører jeg:)!!
    Så spennende!
    Kjempefine innlegg på bloggen her også..... Nydelige bilder:)
    Lykke til videre med firma og nye karriæremuligheter :)
    Vi snakkes....:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Gratulerer som nyutdannet interiørkonsulent!! Så kjekt. Og spennende med oppstart av eget firma. Tenker du får kyndig hjelp av Anette også. Lykke til!!
    Koselig med alle de fine putene dine. Og den lilla var prikken over i-en.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. kjempefint hos deg, nydelig brytning i fargene..
    ha ei fin helg videre..
    magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails