tirsdag 26. februar 2013

Instagram...

Jeg må innrømme at jeg har blitt litt hekta på Instagram. Mulig jeg er litt treg av meg, for jeg ser jo at mange har vært der lenge allerede.. Ihvertfall; for en lettvint måte å dele interiørbilder på!

Tenkte jeg skulle dele noen av disse bildene med dere i dag. De er tatt med IPhone4, da, så er jo ikke av verdens beste kvalitet, men pytt..;.)

Og har du lyst til å følge meg på Instagram, heter jeg: NIENGEN :-)

   
                                                                                                                    Foto: Ninas Interiør
 
Det som er så gøy med Instagram, er at man kan få så mange forskjellige uttrykk på bildene. Det er mange forskjellige lyssettinger å velge mellom, man kan skrive på tekst, og mye, mye mer:-)
 
Jeg prøvde å få bildene til å ligge ved siden av hverandre over her, men det ville de ikke, så da fikk det bli under hverandre isteden.. Er det noen som vet hvordan man kan legge bilder ved siden av hverandre på Blogger, blir jeg glad for svar:-)
 
Ha en fortsatt fin dag!:-)
Klem Nina


9 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte interiørbilder.
    Har ikke beveget meg inn på verken Instagram eller facebook enda. Får klare meg med bloggen. Syns jeg bruker mer enn nok tid på den.
    Ønsker deg en herlig kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det jeg synes også, derfor er Instagram ideelt for meg; det går superfort å poste et bilde, og vips så er bildet på nett!:-)

      En fin kveld til deg, og!:-)

      Slett
  2. Instagram er gøy! Og så er det så mange apper til mobil som gjør bildene enda mer spesielle. Med Iphone har du mulighet for Snapseed og HDR, men det har du kanskje alledere:)
    Bildene var spennende og kreative. Jeg bruker Livewriter til å publisere, så jeg er ikke helt sikker på hvordan man legger bilder ved siden av hverandre på Blogger.
    Ha en flott uke videre og takk for koselig hilsen.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Masse koselige bilder! Er verken på facebook eller instagram...,steinalderdame:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Hei Nina!
    Jeg er ikke på Instagram, og føler nok at bloggen og FB tar nok tid! Men det er sikkert moro, og bildene du viser var veldig fine!

    Med ønske om en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Hei! Instagram er moro, ja! Jeg tror ikke du far bildene til a ligge ved siden av hverandre med mindre du gjor dem mindre. Men det er jo ikke noe i veien med a 'bla seg nedover' heller :-) Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  6. Hei Nina :)
    Tusen takk for koselig ord på bloggen
    min :) Mange fine bilder her hos deg,
    og instagrambildene dine er nydelige ღ
    Jeg var på instagram i en periode, men
    har nå gått mer og mer vekk fra det.
    Syns det ble så mye å holde på med :)
    Men jeg følger med når du legger dem
    ut på Facebook :) Ønsker deg en fin
    kveld videre og ukestart som kommer :)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Lekker headeren din er!
    Kjempekoselige bilder på Insta!
    Har, men bruker den så og si ikke. ;)

    Ønsker deg en glad onsdag!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Jeg må lære meg instagram!! Skjønner ikke det bær av Snapseed og HDR... Bildene dine er flotte! Alltid kjekt å lære noe nytt. Håper du får til å legge bildene ved siden av hverandre. Her er en link til en side hvor du kan lage collager fra 2 - mange bilder;

    http://pixlr.com/express (trykk på collage når du kommer inn hit, så mener jeg bestemt at du skjønner resten selv)

    Ha en fin helg!

    smil og klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails