søndag 10. mars 2013

Litt fra hallen i dag...

Tror det er en stund siden jeg har vist bilder fra hallen, så det skal dere få se i dag:-) Passer på å ta noen bilder, redigere og lage innlegg når jeg sitter og ser på ski fra Lahti. Da gjør jeg ihvertfall 2 ting på èn gang..:-)


Vi har selvfølgelig et lite, " privat sted" i hallen..;-)



Er veldig glad i Hemnes-kommoden fra Ikea. Rommer masse!


Et plassbygd skap, fullt av solbriller, alle slags lys, og mye "ræl". Dèt er kjekt å ha, det!!;-)


En gammel kommode etter farmor og farfar. Den luta jeg ned for ca 20 år siden, og har ikke hatt samvittighet til å gjøre noe med siden. Selv om jeg innimellom har hatt lyst til å male den hvit. Vindu over satte jeg inn speil i for ihvertfall 15 år siden, og sånn har det sett ut her i hallen siden... En Höganes-krukke kan brukes til så mangt; her er den fyllt med raggsokker:-)

 

Fra hallen og inn mot stua.
  

Til sist et bilde med skrift på. Er veldig glad i sånne visdomsord!:-)

                                                                                                                Foto: Ninas Interiør
Ønsker dere en flott søndag!:-) Og ikke minst: Heia Norge!!!

Klem Nina

5 kommentarer:

  1. Så koselig førsteinntrykk (som en hall er), det er her! Likte så godt det plassbygde skapet. Hyllen over. Koselig som alltid hos deg. Vi laget også speil i et vindu da låven fikk nye for 10 år siden. Vi hadde nok hadde mye å snakket om for jeg ser smakene våre er ganske like:)

    Ønsker deg en flott søndag videre og en god ukestart.

    klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. En praktisk og flott gang med
    gode oppbevaringsmuligheter.
    likte godt det plassbygde skapet og den
    gamle kommoden. Er ekstra koselig
    med slike arva ting.
    Ønsker deg ei velsignet god våruke :)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å høre, Hjørdis!:-) Jeg tror også vi hadde hatt mye å snakke om, liker kjempegodt stilen din, og!!:-)

    En flott uke til deg, og!:-) Klem Nina

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg Nina!
    Så utrolig flott hall dere har! Likte så godt den gamle kommoden, og jeg synes den er kjempefin som den er! Likte også det plassbygde skapet - praktisk og flott!!

    Fin søndagskveld til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  5. Utrolig koselig hall dere har! Veldig fint innredet. Lyst og delikat og med flotte møbler.

    Ha en fabelaktig kveld! Her fyres det i peisen i kveld. Brrrr! ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails