onsdag 20. mars 2013

Snart påske...

Nå er påska rett rundt hjørnet, og jeg har pynta bitte-litt.. Påsken er nok ikke den høytiden jeg pynter mest til, men noe har jeg da, og sammen med de obligatoriske påskeliljene, blir det litt påskestemning, her òg:-)

Noen bilder fra stua, som jeg til og med har støvtørket i dag...
Og dèt skjer ikke hver dag, det er ihvertfall heeelt sikkert!;-)
 Har ikke akkurat skjedd så mye her siden sist jeg viste bilder fra stua mi, da, 
men kan jo hende at det er noen nye som titter innom som kan få litt inspirasjon:-)
Har vært så godt å nyte en etterlengtet fridag i dag, etter 8 dager med jobbing! 
Så da har jeg tatt meg tid til å lage et blogginnlegg med god samvittighet:-)
                                                         Foto: Ninas Interiør

                                      
                               Ønsker deg en fin dag videre!:-)

Klem Nina

6 kommentarer:

  1. Hei:-) Så herlige bilder fra stue!!! Fantastisk å få litt påskeblomster i hus!! Legger meg til som følger og titter innom deg igjen! Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Susanne!:-) Velkommen som følger!!

      Slett
  2. Hei Nina!
    Du har ett utrolig koselig hjem! Med rolige og fine farger og en hjemmekoselig atmosfære!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Mette! Veldig koselig å høre, altså!:-)

      Fortsatt fin uke til deg! Klem Nina

      Slett
  3. Heisann. Jeg måtte bare legge igjen et lite spor her, for jeg syntes du har et alldeles nyyydelig hjem, just love it!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk!! Blir så glad for å få så hyggelig tilbakemeldinger på bloggen min!:-)

      Klem Nina

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails