søndag 24. februar 2013

Litt omgjøringer..

Nå er det virkelig på tide med en oppdatering av bloggen min, men det er jammen ikke lett. Merker at det er en stund siden jeg har holdt på med sånt.. Men det gir en veldig god følelse når man får det til, da!:-)

Nå går det mot lysere tider, og det er bare sååå deilig! Jeg er mest glad i den tiden vi går inn i nå, og jeg tjuvstarter med friske blomster inne. Og Tulipaner er en stor favoritt!:-)

                                                                                                                    Foto: Ninas Interiør

Nå blir det sløving i soffa'n fram til siste nattevakt denne helga. Gleder meg til fri-uke!

Ønsker alle en koselig søndags-kveld!:-)
Klem Nina

3 kommentarer:

  1. Det var noen nydelige lysestaker.
    Koselig med en liten oppdatering hos deg.
    Kan tenke du har det travelt med både nattevaktsjobb
    og med å starte opp som interiørdesegner.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde og utrolig vakre tulipaner i den herligste, duse fargen ;-)

    Interiørdesigner! Så gøy! Gratulerer! Det høres utrolig spennende og morsomt ut - og ikke minst interessant. Det blir vel nesten som å gjøre hobbyen om til et yrke - noe som jo er helt topp ;-) Grattis igjen ;-)

    Ha en herlig uke! Her skinner solen! Jippi!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Herlig bilde.:)
    Takk for koselig besøk på bloggen min.
    Ha en fin uke.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails