mandag 29. november 2010

Julekrans på døra...

Brrr, nå var det skikkelig kaldt ute! Kan tenke meg naboene lurte hvis de så meg ute nå, i morgenkåpa for å ta et bilde av kransen på døra. Pent syn!! Hi-hi!..

Fikk inspirasjon fra den siste katalogen til Princess til å lage denne kransen. Den er fra H&C, og med litt bånd fra Princess da, så klart...., og et lite sølv-juletre sammen med kongler og noen buskevekster fra hagen, synes jeg den ble riktig så koselig, jeg!:)

Så her kommer et forblåst bilde av kransen:)
                                                                                                                       Foto: Ninas Interiør

           Ønsker dere en fin mandag, alle sammen!:)

4 kommentarer:

  1. Lekker krans. :)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Hihihi det hørtes ut som meg; ute i morgenkåpe i snøføyk og knipser bilder:P Bloggedamer er ikke som andre damer;)
    Nydelig krans hvertfall:):)

    Nyt adventstiden:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Nydelig krans Nina..og kan tenke meg du så artig ut der du stod i kulda;)Du er så utrolig kreativ;)Stor klem

    SvarSlett
  4. Hei Nina! Så flott krans du har laget! Jeg så også på disse hos H&C, men kjøpte ikke... Veldig koselig med båndene, konglene og det grønne ♥

    Måtte smile av morgenkåpehistorien.. Har tenkt det samme her mange ganger, når jeg vimser rundt på terrassen og trappen.. Naboene får bare lure ;))

    Nyt adventskosen videre kjære deg ♥♥♥ Klem fra Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails