onsdag 10. november 2010

En egen stemning...

Det er rart med det, når det snør ute, spesielt nå før jul, får jeg skikkelig julestemning. Selv om det fortsatt går i litt rosa her hos meg... Blir nok siste innlegg med den fargen herifra, ja! Er klar for rødt og hvitt nå!:)


I forgårs feiret vi 11-års-dagen til minstemann, og da måtte jeg jo ha litt roser på bordet. Synes disse var så flotte!
                                                                   Foto: Nina Engen

Ha en fin dag videre! 


 

10 kommentarer:

  1. Hei.

    Ja, du bare går og ruger på juleidéene du også? Litt tidlig å starte, så alt blir nesten stående litt på vent. Det går litt i rosa her fortsatt også, sammen med grått, svart og hvitt.

    Ha en fin kveld.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Koselige bilder fra stuen! De rosene er skjønne.
    Det er litt tidlig å pynte til jul enda, synes jeg. Men jul, juledekorasjoner, julemat og julepresanger, etc. er i tankene mine mye nå om dagen:-)

    Ha en fin ettermiddag og kveld!
    Mvh Hjørdis

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det!
    Føler det samme jeg også, julestemningen kommer krypende... Har fremdeles også en del rosa hos meg, men mer og mer rødt sniker seg inn...
    Det gir en lun ok koselig stemning.

    SvarSlett
  4. Kjempefine roser, har faktisk akkurat de stående på stuebordet her jeg også ;) Koselig med fin førjulsstemning!

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det, herlig farge på sofaen! :)

    SvarSlett
  6. Rart med det, når snøen kommer, så kommer man i julemodus :)
    Gratulerer med 11-åring i hus :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Koselig du har det Nina...er enig med rød jul her også, selvom jeg aldri går lei de rosa detaljene rundt omkring;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Kjempefin stue!!:) Og jeg er så imponert over de fine kantene du har på alle bildene dine! Hvilket fotoprogram bruker du?:)
    Ha en fin overgangstid fra rosa til rødt (har begynt jeg og;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig du har det Nina!
    - og har begynt å tenke litt jul her i gården også:-D
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  10. Hei hei:)

    Du har det så utrolig koselig i stua di:)

    Nå gleder vi oss vel alle til å få fram julepynten:) Igår fikk jeg et gavekort i favorittinteriørbutikken min, så nå blir det julepyntshopping:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails