lørdag 27. november 2010

Litt jul i hallen...

I går var jeg i kjelleren og fant fram noen juleesker, og det er like moro hvert år å se hva som er oppi dem. Merkelig at man glemmer så fort?!.. Skulle egentlig finne adventstaken, men da må jeg visst lete litt mer... Var ikke så lett å komme til julepynten i år heller, da en halv båt plutselig lå demontert foran den... Stønn! Men jeg gir meg ikke så lett, må bare bli ferdig med nattevaktshelga mi først!:)
Så jeg satte i gang å åpne et par esker, og begynte å pynte litt der jeg sto, og det var i hallen. Så nå har jeg knipsa noen bilder derifra:)
                           Kan liksom ikke tro at det snart er  jul igjen. Tiden går bare så utrolig fort!
Fant svibler på Coop Extra til Ta 3 og betal kr 69,-, så da ble det både
svibler og roser  med hjem til helga!:)

                                                                 Foto: Ninas Interiør

        Ønsker dere en riktig fin 1. advent i morgen!:)

 

6 kommentarer:

  1. Kjempekoselig alt sammen, men spannet var bare HELT topp!
    Kransen på gangdøra har kommet opp her, og svibel kom inn med gjestene idag. Snart blir det nok jul i huset her også. Fotsatt god helg.

    SvarSlett
  2. Så koselig, Nina!! Ha en fortsatt fin adventshvelg:)

    KLEM KLEM
    Anette

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å begynne med pyntingen.
    Koselig på gangen hos deg.
    Ønsker deg en flott 1.søndag i advent :)

    SvarSlett
  4. Så koselig!
    Søt den hyllen du har der!

    SvarSlett
  5. Så koselig du har pyntet i hallen
    Enig med deg at tida går utrolig fort.. tenk alt jul igjen... iallfall snart.

    Kjenner med igjen i letinga di etter pynten.. er vel så lei når jula er over og da putter jeg alt bare opp i esker uten å skrive hva som er oppi... litt av en jobb året etter når en egentlig bare skal finne adventsstakene.
    Men kanskje jeg kan bli bedre i år..
    God adventstid videre til deg
    Så god du er som har nattevaktshelger;-)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. ååå..jeg forstår akkuratt hva du mener..man glemmer så fort hva man har..men derfor så koselig å ta det frem og humre litt for seg selv;) GLEDER meg til tirsdag..nå har jeg vasket og pyntet i hele helga..så da skal vi bare kose oss;)
    STOR KLEM TIL DEG

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails