søndag 7. november 2010

Snart dags...

Ser at mange allerede har lagt ut koselige bilder som minner oss på at julen snart er her! Det er desidert den koseligste tiden på året for meg, så i kveld har jeg endelig tatt fram kameraet mitt og tatt noen få bilder fra kjøkkenbordet! Som har et lite snev av jul i seg...

Må bare innrømme at julen er rød og hvit for meg, ispedd litt friskt grønt, som mose og granbar!
 Er for glad i farger til å ha alt hvitt..

Oppi denne kurven her, som forøvrig er fra Home & Cottage, har jeg en liten Asalea, et kubbelys, et norgesglass med en liten rødstripete hatt, fyllt med t-lys, og en koselig flaske fra Ikea.
                                                                                                Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere alle en fin uke!!




6 kommentarer:

  1. Koselig pynt på bordet ditt.
    Litt jul ja, med det røde og hvite.
    Jeg er såå glad i sånne trekurver,
    de kan brukes til så mye.
    Hos oss er det også en rød/hvit jul...
    Ååå, som jeg gleder meg til å pynte?

    SvarSlett
  2. Hei. Her var det koselig. Nydelig pynt på bordet ditt.
    For et flott kirkebygg du har vært med å inredet. En spennende jobb med et flott resultat.
    Her var det mange ideer å hente.
    Kommer nok tilbake til bloggen din. Må lese meg litt lenger ned en dag jeg har bedre tid.
    Ha en riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Så koselig bord du har pyntet. Her sitter jeg med den flotte lysestaken jeg fikk av deg. Den er helt nydelig. Tusen takk!

    Kari :-)

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Det ble kjempefint i babtistmenigheten! :-) Likte spesiellt godt ideen dere hadde tatt fra fargekartet med tekst.
    Koselig pynt du har på kjøkkenbordet, synes også det er en veldig kjekk tid nå.
    Ønsker deg en fin uke!
    Et puslespill

    SvarSlett
  5. Ha en koselig førejulstid !
    Trivelige bilder som minner om tiden vi går inn i..
    Mye lys og mye varme.

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Lilleba

    SvarSlett
  6. åååå..så koselig du har det Nina;) kom nettopp på at jeg har en slik fin kurv på verandaen som jeg har hatt blomsterbeddnellik i sommer..men den skal jeg jammen i meg ta inn og dekorere til jul ja;)

    Håper vi snart sees !!

    klemmer Annveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails