søndag 21. november 2010

Jeg er i gang:)...

Hadde lovet meg selv å ikke kjøpe en eneste svibel før siste uka i november, men... Denne bare sto og ropte på meg sist jeg var og handla på Rema. Og så bare 15 kroner, da!..:)
I år har jeg bestemt meg for å ikke henge opp de mørke, røde gardinene mine i spisestua, bare beholde de hvite, og heller pynte opp med noen små, røde detaljer.


Sånn som disse koselige båndene fra Princess på mine hjemmelagde lampeskjermer, og et rødt kubbelys.


Kommer adventstake etterhvert her ogsa, da, men er litt tidlig enna!.. Juleputene ligger også klare i et skap, har bare ikke fått de fram enna, men de er rett rundt hjørnet..:)


Vindu over spisebordet har jeg alltid vært litt treg til å pynte, men en svibel og litt levende lys, så er det vel stort sett i boks der og.:)


                                        Foto: Ninas Interiør


Nå skal jeg ut og gå en tur i kulda, huttetu.... Det var det med å få litt overskudd, da!...:)

Ha en fortsatt koselig søndag, alle sammen!

                               

9 kommentarer:

  1. Hei,

    syns det er lov å starte pyntingen nå, altså. Trenger jo ikke å ta frem den stoore esken med julepynt, men å snike inn en svibel (eller 4) er definitivt ok spør du meg :) Du har det så koselig :)

    klemklem.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig innlegg. Har sett og sett på bildene dine, noen av de gamle også. Skjønner at du har vondt for å ta vekk de fine hvite gardinene. De er lekre, og det blir sikkert veldig julete med rød pynt i stua.

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder, så flott du har det! :)
    Blir lekkert med rød pynt :) Her blir di hvite gardinene hengenes, røde detaljer får pryde julehjemmet vårt i år :)

    SvarSlett
  4. Det blir koselig med litt røde detaljer i den lyse spisestua di. Syns det kan bli vel så mye julestemning med bare noen detaljer som visst det blir veldig mye. Har hangt opp ei stjerne og ei klokkemed lys i dag. Adventspynten er kommet ned fra loftet. Så det blir nok litt julepynt her også etterhvert. Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  5. Helt enig, la det være hvite gardiner i mørketiden. Det har jeg også nå... Og det er jo såå fint å pynte til jul med rødt ved siden av det hvite?

    SvarSlett
  6. Hei Nina! Åh, kjenner meg veeldig godt igjen her ja.. he he.. Jeg hadde nok tenkt å vente lenger med å køpe svibler jeg også, men jammen sto de og ropte på meg også ;)) Og nå når jeg først var i gang så kjøpte jeg to til gitt ;) Synes de er så fine.

    Det er så koselig her hos deg og rødt/hvitt kombinasjonen er uslåelig til jul. Ute snør det litt og julefølelsen kommer krypende..

    Ønsker deg en fin ny uke, kos deg med puslene ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. -så koselig med disse gamle og brune leirpottene.
    Og svibler... det må jeg også snart ut og kjøpe!!

    Liv

    SvarSlett
  8. Hei på deg! Så fint førjulspyntet, nå ble jeg inspirert...skal fikse litt hjemme etter jobben. Ha en fin novemberdag, her er et skikkelig kaldt, desto koseligere med vrme i peisen....klems

    SvarSlett
  9. Dette ble jo så koselig, da :)
    Takk for at jeg får inspirasjonen av deg !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails