fredag 3. desember 2010

Litt jul i kjøkkenet...

Det er alltid moro å gjøre om på ting og tang til jul! Så nå har kjøkken-øya mi blitt julepyntet:) På Clas Olsson fant jeg denne røde bollen, som jeg synes var så koselig! Det er egentlig et desilitermål, som går opp til 2,5 ltr, og det kan jo være kjekt å ha!

               Kammerstaken fra Ikea har også fått litt julepynt, i form av mose, kongler og ei lita sløyfe.
                                          Foto: Ninas Interiør

             Ønsker dere en god helg, alle sammen!:)

                                 

10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder hos deg, god førjulshelg til deg også:)

    SvarSlett
  2. Det er ikke mye som er koseligere enn å pynte til jul. Nydelig pynet hos deg.
    Ønsker deg ei herlig adventshelg :)

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste...nydelig. Ha en fin fin adventshelg..klem

    SvarSlett
  4. Å, gjett om jeg har siklet på den røde bollen hos vår venn Clas!! Var der senest for 2 timer siden og skulle kjøpe nytt dolokk (!), og når jeg bøyde meg bakover så langt jeg klarte uten å samtidig miste plassen min i køen, så så jeg RETT bort til de røde bollene.
    Men det gikk bra idag også! (For jeg trenger den jo ikke. Eller???!?...)
    Ha en fin helg, takk for fine bilder.

    SvarSlett
  5. vakkert Nina;) herlig med mosen på kaammerstaken og nydelig rød bolle;)
    god helg til deg!!
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Hei hei
    Vet ikke om det kommer 2 kommentarer fra meg nå, pcen "hang seg" Kjempekoselig bilde og dl målet er jo både flott og praktisk. Her laver snøen ned idag og det er fin stemning til å ta fram mere julepynt. Og det blir ingen hvit jul hos meg. har alt for mye flott julepynt med mange minner som jeg vil ha fram. Viktig at julen blir personlig. Ønker deg en flott 2. søndag i advent.
    klem anita s

    SvarSlett
  7. Hei, Nina! Så nydelig du har pyntet hos deg. :o) Du er så flinkt! Alltid så delikat hjemme hos deg. :o)
    Håper du koser deg masse om dagen og at du får tid til å nyte denne tiden.

    Ønsker deg en fortsatt fin adventsuke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Herlig julestemning på kjøkkenet ditt - er nok godt å sitte ned der, og slappe av mellom slagene..;o)

    Nå går dagene rasende fort mot jul - tenk nesten bare en uke igjen..!!

    Nyt dagene!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en God Jul Nina..Tenker masse på deg i denne juletiden;)
    Klemmer Annveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails