mandag 27. desember 2010

Julaften...

Det har dessverre ikke blitt så mange julebilder fra meg i år, men på julaften fikk jeg ihvertfall tatt noen bilder av et pyntet bord. Så de får dere se her:)


            Det ble et skikkelig bonderomantisk dekket bord, med mye grønt, kongler, epler og levende lys:)


                  Enkel kuvert, med serviettringer fra Naxos, rød og rødrutete serviett, og en liten grønn kvist.


                     Måtte bare ta et bilde til slutt, når mørket kom sigende, og alle lys var tent..:)

                                       Foto: Ninas Interiør

        Så ønsker jeg dere alle en fortsatt riktig God Jul!!

                             

8 kommentarer:

  1. GOD JUL ;))
    Så flott du har pyntet ;))
    Kan tenke meg dere koste dere her ja!!
    Nyt av skjønne romjulsdager!!
    Romjulsklem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet bord! :) Koselig å pynte med granbar, kongler og lys, det gjorde nemlig jeg også! ;)

    Ha ei fin romjul! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  3. Virkelig julestemning ved kjøkkenbordet ditt!!! Kjempekoselig!!
    Kos dere videre i julen
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Flott bord! Du hadde masse fine detaljer:):))

    SvarSlett
  5. Nydelig julebord!
    Rødt må til for det er julens farge...

    SvarSlett
  6. Hei Nina.

    For et vakkert julepyntet bord hos dere Nina!! Nydelig:)

    En fortsatt fin romjul og et riktig godt nytt år ønskes til deg og dine:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Koselig dekket bord!
    Håper dere nyter fine romjulsdager:)

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  8. Så nydelig du har dekorert Julebordet Nina;) Ønsker deg en fortsatt god Romjul og et ønske om et godt nytt år..
    Klemmer Annveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails