lørdag 15. januar 2011

Nytt år!...

Jeg får begynne med å ønske dere alle sammen et riktig Godt Nytt År! Er en stund mellom innleggene mine for tiden, men jeg er her fortsatt, altså!:)

Nå er julen stort sett ryddet ut her hos oss, også, bare noen få julete tekstiler igjen, men de får være her litt til. Synes det var så trist å pakke vekk julen i år, så jeg må bare drøye den koselige stemningen litt til...

På dagens bilder fra stua er vel det meste ryddet vekk, tror jeg..:)

Jeg har hatt et nyttårsforsett i år, og det er å få litt mer overskudd. (Og forhåpentligvis klare å komme inn i bunaden til eldstemanns konfirmasjon i mai..) Og som en konsekvens av det, har jeg kjøpt meg et klippekort på Spenst, bare sånn for å se hvordan det er å trene litt igjen... (Er maaange år siden siste jeg trena der, og jeg ender alltid opp som støttemedlem...)

Så om mandagen troppet jeg glad og fornøyd opp, rakk timen akkurat pga stoore parkeringsproblemer, og satte igang med Stram Opp. Da oppvarminga var over, etter sånn ca 10 min.. kjente jeg at jeg var dødssliten, og når vi skulle begynne med litt vekter og knebøy og sånn, holdt jeg på å svime av! Det gikk helt rundt for meg, og jeg tenkte at dette kan da ikke være mulig?!? Er jeg virkelig i sååå dårlig form? Og det var jeg tydligvis! Treningssalen ligger jo selvfølgelig i 3 etasje, og det var så vidt beina bar meg ned igjen. Heldigvis gikk det noen unge jenter foran meg ( som jeg kunne vært mora til!..), og de slet like mye som meg, så jeg trøsta meg med det, da, men allikevel??!?

Foto: Ninas Interiør

Først i dag har jeg klart å gå noenlunde ordentlig i trapper igjen, og å sette meg ned på en stol uten å stønne og bære meg. Så i morgen skal jeg på Zumba for førtse gang!! Riste løs både rompe, lår og alt annet som henger.. Det ser jo bare skikkelig moro ut, og så forbrenner man visst 500 kalorier i timen også, så det er verdt et forsøk, bare det!:)

Så ønsker jeg dere en riktig god helg, alle sammen!!
Og kanskje, bare kanskje, får dere en liten oppdatering på hvordan det gikk på Zumbaen i morgen...

                                                                                

6 kommentarer:

  1. Kjenner meg godt igjen her ja! Godt at det ikke er så mye trening som skal til før man virkelig kjenner at formen er bedre! Siden jeg er gravid og sliter med bekkenløsning er mitt abonement på SPENST fryst, men satser på å begynne på'n igjen så snart formen tilsier det.

    Nydelig bilder fra ditt hjem som alltid! God helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hi hi ;) Så artig beskrevet , jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Så lyst og trivelig du har det i stua di :) Tusen takk for koselig melding på bloggen min .

    Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Bra jobba!!! Du er så flink. Zumba til onsdag for meg. Zkulle vært på trening idag også (lørdag), men det kom så mye znø, så det ble heller ZZzzzz under dynen en time ekstra. Zorry.

    Og kjempekoselig i stua di, forresten!

    SvarSlett
  4. Flinke jenta;) GLeder meg til Zumba imorgo:)skal bli gøy vet jeg!!!!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  5. Oi, for en fin blogg du har! Er så dårlig på innredning og interiør, så jeg søkte på interiør-blogger for å få litt inspirasjon,og heldige meg fant deg.
    Lykke til med treninga, formen kommer etterhvert, overskuddet også ;-)
    Klemmmm

    SvarSlett
  6. Hei Nina
    Koselige bilder du viser, liker så godt stua di – de flotte tømmerveggene og mange vinduer ღ så deilig når masse lys titter inn… Lykke til med treningen, det blir bedre etter hvert… Ønsker deg en fin søndag, klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails